Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

E65 M57N 180 tys km.

Problem polega na puszczaniu czarnego dymu podczas ruszania i czasami podczas zmiany biegów...

Gdyby spalał olej to dymiło by na biało.

Turbo jest ok (rozkręcone, wyczyszczone i wyważone),

był olej z odmy przed turbiną wymieniłem separator (razem z obudową),

Wtryskiwacze sprawdzane 3 ok i 3 delikatnie poniżej normy (koleś powiedział że przez to nie powinno być dymu),

EGR umyty ale sprężyna strasznie mocno napiera i nie wiem czy podciśnienie daje rade go otworzyć.

Na komputerze 0 błędów.

 

 

jeszcze jest koncepcja czy może kiedyś zostało zatankowane kiepskie paliwo i nadal w zbiorniku są jego resztki które tak się zachowują podczas ruszania.

 

Ale z drugiej strony dla mnie wygląda to na wtryskiwacze (tak jak by lały)

fakt jak by tak było to cały czas podczas przyśpieszania by dymił...

już sam nie wiem.

 

 

Może ktoś ma jakiś pomysł jak to naprawić...

Edytowane przez BorysKrystian
Tuning is not a crime it's a way of life!!
Opublikowano

Witam,

 

miałem coś podobnego kiedyś. Poczytałem na forum, wymieniłem oba przetworniki ciśnienia nr 1 na obu schematach:

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=11_2336&hg=11&fg=45

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=11_3471&hg=11&fg=45

 

Poczytaj tutaj: viewtopic.php?f=15&t=29414&hilit=m57n

 

Auto dymyiło stale, a najgorzej po odpuszczeni gazu i ponownym wciśnięciu...

 

Za pierburg-i dałem ok 300 zł, a wymiana 400 zł :shock: Dwóch mechaników nie potrafiło ich nawet zolokalizować :mad2:

 

Co kilka tysięcy km wlewam butelkę płynu Forte Diesel.

 

Pozdrawiam,

 

wwolny

Pzdr,


Wojtek

Opublikowano

No i chyba coś mam.

Odłączyłem podciśnienie do zaworu EGR, zaślepiłem podciśnienie śrubką,

ale auto włącza się w jakiś tryb awaryjny... (nie wiem o co chodzi) i wogóle nie jedzie.

Dopiero jak jadę z 5 sekund ze stałą prędkością powiedzmy 40 km/h

zaczyna wszystko wracać do normy czyli auto normalnie przyśpiesza ale nie na długo :(

trzeba po chwili powtórzyć operacje.

 

Reasumując, po odłączeniu podciśnienia z EGR auto przy ruszaniu nie dymi, no może z rury puści malutkiego bączka.

 

Teraz co jest nie tak.

EGR umyty, sprężyna mocno napiera więc zawór jest zamknięty szczelnie i nie wydaje mi się żeby w nim leżała przyczyna.

Więc jak nie w tym to w czym?

Czyżby chodziło o ten zaworek nr1?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GM21&mospid=47771&btnr=11_2336&hg=11&fg=45

Tuning is not a crime it's a way of life!!
  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.