Skocz do zawartości

BMW 750 problem z nierówną pracą silnika


ttrol

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ma problem z autkiem. Od dłuższego czasu staram się doprowadzić to auto do perfekcji i został mi jeden problem w zasadzie. Otóż auto jakby nie paliło równo na wszystkie cylindry, całe auto wpada w wibracje na postoju. Auto posiada moc, nie zauważam żadnego ubytku mocy, ale może przy nie palącym jednym cylindrze ciężko to zauważyć. Do tej pory myślałem, że to pewnie mocowanie silnika, lub skrzyni i zamierzałem te elementy wymienić, ale ostatnio jakimś dziwnym trafem auto zaczęło pracować tak równo, że stojąc na światłach nie spoglądając na obrotomierz, możnaby pomyśleć, że silnik jest wyłączony. Jednakże nie trwało to długo i teraz raz jest dobrze, a raz nie. W momencie kiedy silnik pracuje równo z wydechu słychać jednostają emisję spalin, podczas wibracji auta jest to takie popykiwanie rytmiczne. W silniku wymienione przepustnice na nowe, kopułki, palce, świece również nowe. Przewodów nie wymieniałem, ponieważ nie wykazują oznak usterki, wydatek duży więc chciałbym być pewny, że to to. Możliwe, że to coś z układem zaworów, może popychacz, krzywki, wałek wytarty, ale w takim wypadku, chyba nie byłoby mowy, że raz jest ok, a raz nie. Przez korek wlewu oleju widać niestety, że śruba mocująca kanał olejowy jest odkręcona tak na wysokość łebka, spod którego leje się olej, a chyba nie powinien. Dodam, że nie ma żadnego klekotu, czy stukania, normalna praca silnika. Pewnie nie pisałbym tego posta gdyby nie fakt, że cena jaką mi zaproponowali za wymianę popychaczy w Łodzi to ponad 2 tyś złotych, zatem chciałbym być pewny, że trzeba iść w tym kierunku. Bardzo proszę o jakieś ciekawe spostrzeżenia, a może ktoś się spotkał z podobną usterką. Pozdrawiam serdecznie
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja walczyłem z tym już dwa razy :)

 

Najgorsze jest to że nigdy nie wygrałem :) mimo iż 750 mam w małym paluszku

 

Ostatnio nawet mierzyłem kompresję i wszystko koło 9 -10 wychodiło

 

Sprawdzałem wtryskiwacze

 

szukałem nieszczelności w kolektorach

 

wymieniłem kopułki palce świece,, nawet przewody wn podmieniałem

 

sprawdzałem czujniki położenia , wału ,, temperatury

 

wszelkoe zaworki z zaworeczki,,, przepływki pzepustnice iiiiiii nic :cry2:

 

Mechanicy rozkładają rece a mnie coś bierze bo auto pali o 2 litry więcej

Daje się to zaówarzyć na trasie:)

Jak byś coś wskurał to odezwij się na priv

Pozzdro

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jesli chodzi o spalanie, to bardzo ładnie, autostrada 150 średnio wracałem własnie z Koloni, 11.2 L na komputerze, normalna polska droga z wyprzedzaniem zawsze poniżej 12 L. Nie pocieszyło mnie to co napisałeś, jestem zdecydowanie przekonany, że to wina sterowania zaworami, podejrzewam, że dopiero jak rozbiorę i będzie sote, będę mógł coś więcej powiedzieć.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walczę ze swoją osiem dokładnie z tym samym - ostatnia rzecz jaka mi została to uszczelki pod kolektorami i to najprawdopodobniej, będzie to - Blaster widzę, że wszystko wymieniłeś - podobnie do mnie. Jak dobrze pójdzie to do końca tygodnia złożę silnik. Puki co jest trochę rozebrany. Dokręć tę śrubę mocującą listwe olejową, bo jeszcze kilkanaście/kilkadziesiąt tys km i remont.

 

http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?p=5683#5683

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej dzięki za odpowiedź, napisz mi jeszcze czy te wibracje masz cały czas, czy nieregularnie, u mnie trzęsie całym samochodem. Irytuje mnie to strasznie, bo traktuje ten samochód jako klasyk, z którym się nigdy nie rozstanę, a tu taki feler. Jakbyś mógł mi podesłać filmik z pracy wydechu to bym mógł stwierdzić czy to to samo. Jednakże wydaje mi się, że uszczelki pod kolektorem owocowałyby lewym powietrzem, co za tym idzie falowaniem obrotów, a u mnie silnik trzyma obroty jak skała, zupełnie nie przypomina to lewego powietrza, ale kto wie. Śruby dokręce, ale zastanawiam się czy wymieniać od razu wszystkie popychacze. Zabaczymy jutro wymienię olej na MOTUL, zaleję ENGINE CLEAN z MOTULa i powiem, czy się coś poprawiło. Na koniec napiszę, że wymieniłem swego czasu te zawory od odpowietrzania, których temat poruszasz w swoim poście, u mnie spalanie oleju zeszło niemalże do zero po tym zabiegu, gdzie wcześniej musiałem dolewać 1L/1000km.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co piszesz to by pasowało, poczekaj, aż z tym skończę i napiszę na pewno o efekcie. Rzuć okiem na tę stronę. http://bmwe32.masscom.net/

 

Później engine i intake manifold Tam ta operacja jest przedstawiona i opisana.

 

Moje objawy to idę po tygodniu odpalić auto i telepie i szarpie(obrotomierz w miejscu stoi), jak dodam gazu praca jest równa, oczywiście moc jest. Jak silnik się nagrzeje to praca jest akceptowalna. Na zimnym leciał dym z jednego wydechu tylko, tak jakby na pól silnika pracowała. Czasami na światłach bujnie. Filmiku Ci nie nagram, bo jak widziałeś auto jest rozebrane, a jak złożę, mam nadzieję, że tego nie będzie. Wierz mi ostatnio jechałem 11 cylindrową CSI i dało się wyczuć brak jednego cylindra.

 

Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, wszystkie strony znam na pamięć :) Robiłem już w tym aucie chyba wszystko, więc nic nie jest mi obce. Dzięki bogu, że jestem elektronikiem, bo kiedyś tak ABS się zawiesił, że w BMW Tłokiński w Łodzi trzymali przez dwa dni i nie mogli znaleźć. Objawy mogą być takie jak u Ciebie. Swoją drogą jest to dla błąd konstrukcyjny, że wibracje silnika przenoszone są na karoserię. Mieszkałem kilka lat w Stanach i rozbierałem nie jedne auta i tam nawet silnik mógł spod maski wyskakiwać, a na fotelu nie do odczucia i nie mówię tu tylko o autach opartych na ramie. Tutaj jest dosłownie wahanie silnika rzędu kilku milimetrów, patrząc na kolektory dolotowe, a tak budą trzęsie. Muszę przyznać, że to bmw to taka moja fanaberia, ale po wszystkich tych usterkach, nowego BMW raczej nie kupię. A propo tego cylindra w CSI, to jakieś szarpania, utraty mocy, jak to się objawiało. Bo u mnie można palić koła dosłownie, katalogowo 7.5s do setki, na sport to już wogóle żyleta, ale to co napisałeś dało mi do myślenia, że może tylko na wolnych obrotach nie pali, a później ok. Piszesz, że akceptowalnie, u mnie bywało tak, że na światłach łapałem się za kluczyk bo myślałem, że zgasła i to z wyłączonym radiem. Cisza i siedzisz jak na kanapie w domu, zero odczucia pracy silnika.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No na śilniku bez problemu powinno się dać postawić 2złotową monetę tylko trzeba przesłonić by wentylator na nią nie dmuchał

 

U mnie kiedyś się dało,,,, teraz coś nie bardzo :)

Mimo wszystko silnik nie telepie

Spalanie w trasie skoczyło do około 13 litrów gdzie wcześniej wynik około 11,5 litra był do osiągnięcia bez większych problemów

 

O spalaniu miejskim nie mówie bo jest ono tak dóże że dwa litry nie robi ,zadnej różnicy

 

Uczszelki pod kolektorami też robiłem u siebie,, złożyłem je na bardzo cieniutkiej warstwe sylikonu mimo iż nie miały żadnych pęknięć zachodzących na część uszczelniającą więc one odpadają,,,

 

Mi nie pali dokładnie jeden cylinder,,,, a w pozostałych po tej samej stronie silnika świece wyglądają ajk by nie dopalały do końca

Nie wiem o co chodzi

W poprzednim 750 które rozbiłem było to samo i problem dokładnie z tym samym cylindrem

 

To strona pasażera ,,, drógi gar licząc od przodu auta

Sparawdzie czy u was też problem dotyczy tego samego cylindra:)

 

Ja powiem tak

 

Paliwo- wtryskiwacz dział nawet był podmieniany więc ok

Iskara- jest i w dodatku wszystko wymienione

kompresja - ok,,, sam sobie sprawdzałem więc mam pewność wyników

Powietrze- kilkakrotnie sprawdzałem szczelnośc całego układu wzelkimi możliwymi sposobami opisamymi na forum przez ostatnie kilka lat :lol:

 

:mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:

o co ty chodzi to ja niewiem

 

Ostanią rzeczą jak mi przychodzi do głowy to to że łańcuch rozrządu jest już tak naciągnięty że zapłon następuje w nieodpowiednim momencie bo czujniki położenia wału są ok

 

Czy ktoś może wie jak sprawdzić rozrząd w M70??? w których miejscach są znaki??

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie, dziś zmieniłem olej na MOTUL 10W40 (olej poprzedni miał 5kkm), przedtem zastosowałem środek MOTUL Engine Clean, muszę powiedzieć, że pierwsze wrażenie, że auto stało się lżejsze, może to efekt placebo, ale wydaje mi się, że jest zrywniejszy. W każdym razie wracając do tematu, trzęsie trochę całym autem jak wczesniej, chociaż przez godzinę jazdy rano było dobrze, bez żadnych wibracji i to na starym oleju. Mimo tego, że u mechanika auto się delikatnie trzęsło, powiedział, że dawno nie widział tak równo pracującego silnika. W związku z powyższym nie mam pojęcia co myśleć. Jednakże zauważyłem jeszcze jedną przypadłość, gdy odpalam auto które stoi kilka dni, to po paru minutach pracuje idealnie, nawet cały dzień. Jeżeli jednak odpalam auto na drugi dzień, to nie mam możliwości, żeby chodziło bez wibracji. Ot taka dziwna przypadłośc.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, własnie wróciłem z przejażdżki i mnie coś natchnęło. Oczywiście wibracje cały czas. Obejrzałem na kanale poduszki silnika i muszę powiedzieć, że trochę pęknięcia widać. Druga sprawa nie wiadomow jakim stanie są poduszki skrzyni. Wszystko dlatego, że podczas wibracji wibruje tłumik końcowy, a zrzucając cały wydech wiem, że masa jest nie mała. Przeprowadziłem taki test, na wyłączonym silniku wziąłem końcówkę tłumika w rękę, żeby zobaczyć ile siły potrzeba, żeby auto rozbujać. Otóż całe auto można rozbujać bez problemu jedną ręką i to tak, że buja dużo bardziej niż te wibracje podczas pracy. Stąd nasunął mi się wniosek, że silnik swoje lata ma, raz może pracować trochę równiej, raz nie, ale skoro tak łatwo rozbujać auto wydechem, to silnik robi to cały czas. Jeszcze jedna rzecz, chciałbym, żebyście mi powiedzieli jakie są wahania waszego silnika przy przygazowaniu, bo u mnie na początku jest jedno wahnięcie takie duże, że boję się, żeby się silnik nie obił o zbiornik od sprzyskiwaczy. I teraz nie wiem, czy taka amplituda wahania jest spowodowana niepoprawną pracą silnika, czy brakiem amortyzacji poduszek, lub wogóle ich nie trzymania (oberwania nie widać). Co by nie mówić poduszki mają już 22 lata. Wieszaki gumowe wydechu zmieniałem w tym roku, więc raczej one odpadają. Trochę się rozpisałem, ale z doświadczenia wiem, że im więcej na forum tym lepiej dla poszukujących rozwiązania w przyszłości. Pozdrawiam serdecznie
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nie tą drogą idziesz. Jak będę miał chwile to napiszę dlaczego.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam chwilę to wyleje moje wypociny. Zanim wydasz niepotrzebnie parę tysięcy. Pomyśl - samochód nie chodzi na równo na zimnym, później chodzi w miarę równo. Podobnie jest u mnie - moja teoria jest taka jakieś gumowe elementy, które kiedy są zimne powodują nieszczelność, a kiedy ciepłe są w miarę ok. Jedynym takim materiałem użytym u nas będzie jakiś gumowy element. Elementy odpowiedzialne z równą pracę - szczelny układ powietrzny i podciśnieniowy.

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/MjAyNl9w.png

 

Nr 5 na obrazku poniżej i nr 2 warto wymienić

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/c/c/8.png

 

Na wszelki wypadek wykręć kopułki i zobacz czy nie są popękane - zajmie raptem chwilę a będziesz miał pewność - posłuchaj czy cykają(jeżeli tak to mają przebicie).

 

Ale raczej ja bym obstawiał uszczelki pod kolektorami ssącymi, na masscom wyglądały tak i były przyczyną nierównej pracy(ten element stosunkowo szybko sie nagrzeje - więc po 2 minutach układ się "uszczelni i można jechać).

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/V12_rough_idle/Image90.jpg

 

Nie chce mi się jeszcze raz fot przeskalować także link jak u mnie to wyglądało

 

http://img203.imageshack.us/img203/8039/090520101632.jpg

 

Właśnie zamontowałem je na samochodzie, ale cały czas czekam na uszczelki pod pokrywy zaworów.

 

Wg mnie cała nieszczelność jest pomiędzy uszczelkami, a głowicą, także jeżeli ktoś uszczelnił tylko fragment pomiędzy kolektorami a uszczelką to za mało, Blaster a Ty jak zrobiłeś? To na pewno nie rozrząd. Także ttrol jeżeli z tydzień jeszcze wytrzymasz, to będzie wiadomo czy to pomaga, czy nie - ja jestem bardzo dobrej myśli.

 

Co do różnego rodzajów olejów - to te wskazane dla nas mają dodatek dwusiarczku molibdenu - wpływa to korzystnie na stare zimeringi zmiękczając je - ja używam np. Valvoline Maxlife 10w40, wcześniej jeździłem na mobilu i dolewałem militeka. Niektórzy przerzucają się na mineralne oleje w celu zapewnienia większej szczelności układu.

 

Mój silnik chodzil kiedyś tak

 

 

Teraz na ciepłym jest tak

 

 

a osiągi ma takie

 

 

P.S. dopasowałem tytuł do wymogów :D

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzięki za odpowiedź, niestety nie przybliża mnie to do rozwiązania. Kopułki i palce nowe. Elementy odmy wymienione kompletne nowe, przewody gumowe dolotu od filtrów po same przepustnice nowe. Zatem ani w dolocie, ani w odmie nieszczelności brak. Można to łatwo zauważyć jak się delikatnie uchyli zaworek zwrotny od odmy, który wchodzi do dolotu, to silnik dostaje nieszczelności, ale to jest zupełnie inna wibracja niż tak którą ja posiadam. Faktycznie mogą zostać uszczelki dolotowe i z całą pewnością są one przyczyną lewego powietrza. Jednakże u mnie nawet w wyższym zakresie obrotów są jakieś wibracje przenoszone na całe auto, oczywiście nie tak wyczuwalne, bo to wyższa częstotliwość, a na to podatność masy auta jest mniejsza. Do tych uszczelek napewno się dobiorę, jak będę dokręcał śruby kanałów olejowych. Przyczyn może być dużo, ale to że objawy występują na przemian z dobrą pracą pozwala mi również myśleć, że to jakaś guma, bo przecież rozrząd, układ sterowania zaworami, lub przedmuchy uszczelki pod głowicą objawiałyby się cały czas. Zastanawiam się jeszcze nad katalizatorami, ponieważ posiadam wiedzę, że to auto przejechało dobre kilkadziesiąt tysięcy z niesprawnymi sondami lambda. Gdzieś na forum pisali o nierównej pracy silnika i popykiwania z wydechu z niesprawnymi katalizatorami. Co prawda moc jest i nie widzę, żadnego osłabienia, osiągi porównywalne na pierwszy rzut z Twoimi z filmu wyżej.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w takim razie poczekaj, aż to zrobię. Nie wydaje mi się, że to lambda - u mojego kumpla były zupełnie inne objawy - ale oczywiście niczego nie da się wykluczyć - jak masz na podmiankę to spróbuj.

 

A propos kompresji - to u mnie jest w zakresie 11-12, jeden tłok ma 10.5, też sam robiłem także mam pewność wyników - słabszy cylinder to pierwszy po prawej stojąc od przodu samochodu.

 

Słyszałem też, że czujniki temperatury są odpowiedzialne za równą pracę, ale nie mam konkretnego przykładu do którego mógłbym się odwołać.

 

Nr 5, 7, 8 na obrazku.

 

http://static.bmwfans.info/images/epc/NTM3X3A=.png

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, pisałem tylko o sondach w kwesti potencjalnego zniszczenia katalizatorów. Obie lambdy w tej chwili nowe, oryginalne, spalanie dużo spadło, ale na pracę silnika nie miało to żadnego wpływu. Właśnie jestem po trasie tym autem, na czwartym biegu zaraz po jego wrzuceniu w okolicach 90 km/h, auto szarpie, oczywiście przyśpiesza, ale silne wibracje, jak na mój gust musi nie palić na jakieś cylindry. W tym momencie przełączenie skrzyni na Sport, daje większą moc, ale wibracje o wyższej częstotliwości, ponieważ obroty są wyższe. Chyba, że aż tak nieszczelności tych uszczelek wpływają na wypadanie zapłonów, kiedy silnika jest bardzo obciążony. Napisz jak to wygląda u Ciebie i czy nie jest to podobne do pracy tego CSI bez jednego cylindra.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to podałeś dokładnie objawy niepracującego cylindra i właśnie CSI, tak chodziło cały czas czuć było kulejącą jednostkę niezależnie od obrotów - tylko, że tam wtrysk jest odpięty - tam jest grubsza sprawa, bo na jednym cylindrze nie ma kompresji.

 

Jeżeli ewidentnie czujesz, że nie pali na jednym garze to najlepiej wykręcić świece i sprawdzić czy którejś nie zalewa, a przy okazji warto byłoby sprawdzić kompresję.

 

Prawdę mówiąc, to teraz trochę mnie z tropu zbiłeś. Hmmm.

 

Weź może nagraj jak ten silnik chodzi.

 

Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w takim razie odstawię auto na badanie kompresji i sprawdzenia wszystkich wtrysków. Tak mnie zastanawia czy nie będą to czasem przewody, swoje lata mają, więc może czasem jakiś kontaktuje, a czasem nie. Jeśli chodzi o świece to wymieniane były w tamtym roku, jakieś 5 kkm temu, stare wszystkie dwanaście było zalanych niestety, ale później się okazało, że obie lambdy były wadliwe, odma zaciągała olej, więc uznałem to za przyczyny. No nic pozostaje zrobić kompresję, iskrę i paliwo, jak będą wyniki dam znać.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, odpowiadam sobie sam na posty, ale z myślą, że kiedyś się to komuś przyda. Otóż dzisiaj wziąłem sprawy w swoje ręce. Chciałem zobaczyć czy winą nie są obarczone czasem przewody i moim oczom ukazała się tragedia. Zdemontowałem przewody od strony pasażera, na dwóch świecach został ten zatrzask z fajki, wnioskuję, że wyrwał się z środka. Wszystkie fajki w środku wyglądają tak, że nagar wysypuje się z środka. Na domiar złego czujnik impulsów z tej strony ma rozwarcie. Tak z ciekawości przewody założyłem bez tych dwóch, z których wyrwała się końcówka na świece i nie zauważyłem różnicy w pracy silnika sprzed paru dni, a co za tym idzie już od dawna jeździłem bez tych dwóch cylindrów. Taki mały apel do wszystkich, którzy się borykają z nierówną pracą silnika, zacznijmy od przewodów. Mam tylko małe pytanie do forumowiczów, czy można gdzieś dostać te czujniki impulsów poza ASO, bo tam niestety cena 400 PLN za sztukę, a chciałbym wymienić oba na wszelki wypadek. Z przewodów spróbuję Janmor z rdzeniem miedzianym, z całą pewnością będą lepsze niż moje, a nie widzi mi się wydawać 1700 PLN na Beru.
pozdrawiam Bartek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja właśnie mam janmory i niby działa - jak będziesz je kupował to pamiętaj, że w zestawie nie ma impulsatorów, a w beru są. Ja z kolei wyeliminowałem telepanie na zimnym silniku - uszczelki pod kolektorami - niestety nabawiłem się nowego objawu - gdzieś zgubiłem jeden cylinder. Teraz znów będę szukał czy to prąd czy paliwo i przede wszystkim który to. Też będę wymieniał impulsator - bo jeden się kruszyć zaczął i nie wiem czy przy odłączaniu nie uszkodził się jakoś - drugi mam nowy, całe szczęście w moim zapasowym V12 są w dobrym stanie także przerzucę.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Blaster, pisałeś, że miałeś brak palenia na jeden cylinder, czy miałeś podobne objawy do moich? Czy mimo tego nie palenia, nie było żadnych wibracji odczuwalnych?

 

Praktycznie żadnych odczuwalnych wibracji nie było i nie ma ich nawet jak nie pali kilka cylindrów więc zacznij od dokładnego sprawdzenia poduszek

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się okazało byłem gamoniem i przy montażu nie podpiąłem jednego wtrysku, teraz jest już ok - tzn jest super bo usunąłem objawy nierównej pracy na zimnym silniku. Efekt jest taki.

 

 

Wrzucam też temat z naprawy.

 

http://www.e31-klub.pl/viewtopic.php?p=5814#5814

 

Pozdrawiam wszystkich fanów V12 - trzymajcie się.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.