Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Było już kilka tematów, ale nie było tam informacji dla mnie.

 

Jak w temacie silnik M50B25, dyfer 3,45.

Odcinka na 2 (ok 6500obr/min) do 82km/h

 

Potrzebuje jakiegoś chipu, co mi przesunie odcinke na ok 7000obr/min zebym spokojnie na 2 mógł latac ok 95km/h.

Interesuje mnie jakis w miare tani i podkreslam, BEZPIECZNY i SPRAWDZONY chip. Jakos mnie nie przekonuja

oferty z allegro, chip za 180zl do mnie nie przemawia.

A osoby ktore sporadycznie kreca do 7000obr/min niech sie nie wypowiadaja ze jezdza na chipie pol roku i sie nic nie dzieje.

Nie ukrywam ze samochod ostro dostaje i bedzie dostawal po dupie, dlatego zalezy mi na czyms bezpiecznym.

A jesli te chipy z allegro za 180zl faktycznie sie spisuja w bojowych warunkach, to niech ktos podesle mi zdj wykresu z hamowni

po zchipowaniu silnika.

Opublikowano
Z czego ten dyfer bo M50B25 ma 3,15 a ty chyba nie masz pojecia o mechanice i silnikach wymien dyfer na dluzszy a nie przesuwaj bezsensownie odcinke wogole co to za moda wyskoczyla z ta odcinka :mad2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano

Zanim cokolwiek napiszesz upewnij sie o co chodzi :duh:

 

Dyfer jest z silnika 1.8 tak jak napisalem 3,45, a to ze 3,15 ma m50 to akurat wiem.

 

TAK MA BYC!!

 

Samochod jest moim driftowozem. To powinno wszystko wyjasnic.

A jak to nic Ci nie mowi to prosze Cie, nie wypowiadaj sie juz w tej kwesti.

Opublikowano
hehehe,zaczynasz robic driftowóz od przesunięcia odcinki?po za tym dyfer nie jest od silnika 1.8 tylko 1.8is(to duża różnica).Czy dyfer ma szpere(pewnie nie),bo jeżeli nie to twoje trudy związane z przesunięciem odcinki są daremne.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Kolego, nie chodzilo mi o zlosliwe komentarze.

 

Moj samochod zostawmy w spokoju. A jesli Cie to bardzo interesuje to moge Ci opowiedziec:

 

- Dyfer 3,45 e-szpera (czyli zaspawany 100%)

- hydrauliczny reczny

- wybebeszony

- szyberdach wywalony i wstawiony poliweglan

- 2x kubelki z pasami 4 punktowymi

- ustawiony negatyw

 

dalej nie chce mi sie pisac. Wiec mi nie pi***ol w temacie takich glupot bo to zupelnie zbedne

W budzie e36 silnik 2,5L jest marnym silnikiem, boki mozna lapac tylko na 2 biegu (suchy asfalt)

bo na 3 juz nie bedzie mial sily, przesuniecie odcinki spowoduje powiekszenie predkosci na 2 biegu

zebym mogl napadac na zakret z wieksza predkoscia.

 

Juz wszystko wyjasnione, czy jeszcze znajdzie sie jakis czepialski ktory bedzie chcial za wszelka cene

udowodnic ze jest "madry" i zna sie na drifcie?

 

WRÓĆMY DO TEMATU, a jak nie to dzieki za "pomoc" i zamknijcie temat.

Opublikowano
W budzie e36 silnik 2,5L jest marnym silnikiem, boki mozna lapac tylko na 2 biegu (suchy asfalt)

Najpierw sprwawdz na hamowni czy ten silnik się wogóle nadaje się do jazdy i co ci da te 500obr/min więcej niebardzo rozumiem że co będziesz na trójce szedł bokiem?,przy 7000/min raczej nieuzyskasz 95km/h z dyfrem 3,45

Opublikowano

Uwierz mi ze przy 7000 odcinka bedzie 92-95km/h

A dla mnie roznica tych 10km/h bedzie spora roznica.

 

Na potwierdzenie moich slow znajde filmik na YT jak e36 325 po chipie i na dyfrze 3,45 przy przepinaniu z 2 na 3 ma ponad 90km/h

 

EDIT:

Prosze bardzo:

 

Ale narazie...

WRÓĆMY DO TEMATU,

 

Tak samo jak na ori dyfrze (3,15) sprawdzalem to odcinka z tego co pamietam byla w okolicach 92km/h

I po chipie przesuwajacym odcinke spokojnie sie lapalo 100km/h na 2 biegu.

Opublikowano
Kolego, nie chodzilo mi o zlosliwe komentarze.

 

Moj samochod zostawmy w spokoju. A jesli Cie to bardzo interesuje to moge Ci opowiedziec:

 

- Dyfer 3,45 e-szpera (czyli zaspawany 100%)

- hydrauliczny reczny

- wybebeszony

- szyberdach wywalony i wstawiony poliweglan

- 2x kubelki z pasami 4 punktowymi

- ustawiony negatyw

 

dalej nie chce mi sie pisac. Wiec mi nie pi***ol w temacie takich glupot bo to zupelnie zbedne

W budzie e36 silnik 2,5L jest marnym silnikiem, boki mozna lapac tylko na 2 biegu (suchy asfalt)

bo na 3 juz nie bedzie mial sily, przesuniecie odcinki spowoduje powiekszenie predkosci na 2 biegu

zebym mogl napadac na zakret z wieksza predkoscia.

 

Juz wszystko wyjasnione, czy jeszcze znajdzie sie jakis czepialski ktory bedzie chcial za wszelka cene

udowodnic ze jest "madry" i zna sie na drifcie?

 

WRÓĆMY DO TEMATU, a jak nie to dzieki za "pomoc" i zamknijcie temat.

tutaj sie możesz wykazać swoją mądrością http://www.drift-forum.pl/ bo skoro ty jesteś taki mądry to po co cała ta dyskusja?

A little piece of heaven in my hands
Opublikowano

Jestem tam aktywnym uzytkownikiem.

 

Ale skoro jestes taki bystry to moge Ci zripostowac.

 

Tam malo kto bawi sie w silnik m50b25 a tym bardziej go chipuje.

Dlatego pytanie skierowalem na tym forum. Jest tu wiecej uzytkownikow z tym silnikiem

i chyba sporo osob przeprowadzalo podobne zabiegi.

 

Skoncz juz przelewac swoje madrosci w tym temacie, prosze...

 

Na tym poscie zakoncze rozmowe z Toba, bo to nie ma sensu i czekam na kogos bardziej konkretnego.

 

3maj sie i pozdro.

Opublikowano

Jak dobrze kumam twoje auto z drift forum to seryjnie ta odcinka jest bezsensu, lepiej wlasnie zalozyc dluzszy dyfer da ci to ok wieksze predkosci wpadania w zakret

Ale skoro tak sie napalasz na bezsensownego chipa to mozna by bylo zrobic Mape na detIII i niekoniecznie trzeba odcinke przesuwac o wystroic silnik

twoje wymagania beda spokojnie spelnione a w razie dalszych modow napisanie nowej mapy bedzie bardzo latwe i tanie det III to ok 650 zl plus 200 za strojenie zalozysz go sam bo jest schemat w necie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
lepiej wlasnie zalozyc dluzszy dyfer

 

Na dyfrze 3,15 silnik m50b25 sobie nie radzi. Testowalem oba dyfry, oba z e-szpera i wiem jak jest.

Jak wsadze w przyszlosci M62B44 to wtedy zastanowie sie nad zmiana dyfra na dluzszy.

Ale poki co zostane przy 3,45. Z tym silnikiem na suchym asfalcie raczej moge zapomniec o wpinaniu 3,

dlatego narazie musze walczyc na 2 biegu. A zeby walczyc na 2 biegu, musze miec dalej odcinke.

 

Nie chce mi sie juz Wam tego tlumaczyc. Samochod poki co zostaje tak jak jest tylko potrzebuje dalszej odcinki.

Co do dyfra to nawet bym krotszy zalozyl, ale nie ma juz ktorszego dyfra ktory idzie P&P.

Pewnie zaraz ktos napisze o malej glowie z compakta, ale zanim ktos to napisze, to przyjzyjcie sie mocowaniu obu dyfrow.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Jajnik załatwiłeś już sprawę?

pytam , bo widzę że.... jako jedyny wiem o czy mówisz.

od 2 lat prowadzę pewien projekcik ; niektórzy wiedzą o co chodzi...

jeżdże na chipie z odcinką na 7tyś już ponad 3 lata, w sumie ponad 50tyś km i auto jest chłostane kiedy tylko się da .

aż sam jestem w szoku(tzn ze 2 lata temu byłem :lol: ) ze oprucz wymiany przegubu elastycznego wału i sprzegła jeszcze wszystko jest sprawne., a jeżdże na hu... , wg znawców oleju z allegro wymienianym co 15-20tyś.

chodzi o e34 m50b25.

pierw do seri załozyłem chipa który spowodował wzrost predkości na kazdym biego o 7km/h, mowa oczywiście o pomiarach przy odcince , co niestety niektórzy żadko oglądają lub wcale...

potem załozyłem zeszperowany dyfer z m30b35 ; czyli 3,45:1 zamiast seryjnego 3,23:1.

prędkośc spadła na wszystkich biegach do seryjnej , ale jest ona przy 7000 zamiast przy 6600rpm.

właśnie znalazłem kolesia który mi sklonuje chipsa , bo pojawiło sie kilku zainteresowanych.

jesli są chetni to w celu ...zbadania rynku :lol: czekam na pw lub [email protected].

mowa o ecu 0261200400/402 , koszt chipsa około 100zł /szt

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.