Skocz do zawartości

m20b25 nie pali na pb>dławi się


mariusz_ek

Rekomendowane odpowiedzi

jestem świeżo po swapie silniczka m20b20>m20b25

i mam w zasadzie jeden problem

Mianowicie nie chce jeździć na benzynce (LPGpower chodzi bez zarzutu)

Problem w tym że by przerzucić na gaz musi się rozgrzać na benzynie

 

W momencie próby odpalenia łapie obroty (ok 1.5tys) i gaśnie; dodając gaz się przydławia a czasem strzeli w wydech

 

Podejrzewałem że problem tkwi w lewym powietrzu ponieważ mam założoną tymczasowo gumę przepływomierza m20b20 (troszkę węższa od b25) jednak bardzo dobrze jest uszczelniona wokół więc nie sądzę by było to przyczyną. Choć może się mylę.

 

Po za tym krokowiec i przepływka są od b20 ale usłyszałem już od kilku osób że powinno chodzić bez problemu

 

A może to wina sondy? Po prostu za bogato leje i nie chce przez to chodzić. Sondę mam na pewno zwaloną więc jest wypięta

 

Wszystko sto razy obejrzałem czy dobrze podłączyłem i widzę że jest dobrze. Chyba że gdzieś pomyliłem połączenia (choć wątpię)

 

Wiem, że było już milion razy o podobnych przypadkach ale niczego się nie doszukałem podchodzącego pod mój temat.

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i doszedłem z tym co było nie tak :)

podczas jazdy próbnej przy wyższych obrotach spadła mi "odma" z pokrywy zaworów heh po prostu zapomniałem skręcić cybantu :duh: :doh:

brała przez to dużo lewego powietrza i dlatego nie chciała zapalić

 

ale to nie koniec problemu...teraz już niby pali i jeździ jednak jak jej dam mocno w obroty to potrafi się przydusić i nie mam pojęcia co to może być...może dalej gdzieś dolot nieszczelny choć wątpię

 

Silniczek krokowy jak i przepływka 100%sprawne...tylko są z wersji b20 (ale powinno przecież chodzić)

 

może jednak to ta pompka nie daje rady b25? bo b20 chodziło aż miło

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jeśli proble dławienia na wyzszych obrotach jest tylko na benzynie to prawdopodobnie pompa paliwa nie daje tyle co trzeba. Ale, ay nie wpedzac sie w koszty to zacznij od wymiany filtra paliwa. Jest przy baku z lewej strony.
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

posprawdzałem wszystko związane z układem paliwowym i nic nie znalazłem! wszystko sprawne eleganckie a chodzić nie chciała! normalnie już się podłamywać zacząłem i kobieta podpowiedziała że może lipne paliwo mam...nie wierzyłem w to ale podjechałem zrezygnowany na stację i dolałem 30litrów 95pb z orlenu i...jak ręką odjął!!! chodzi rewelacja! wkręca się na obroty aż miło :D

 

Problem rozwiązany :mrgreen: nareszcie mogę w pełni cieszyć się nowym silniczkiem :8)

http://tnij.org/gsvg

włosy na głowie potargał wiatr :whistle:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=83461

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.