Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam bardzo wysoką korekcję na 3 cylindrze (ponad 9.000) i dość wysoką na 2 (ok. 2.000). Z tego, co wyczytałem to przyczyną mogą być świece, wtryski; ciśnienie jest równe i wysokie na każdym cylindrze. Skoro silnik chodzi tak samo na LPG i benzynie to wtryski mogę wykluczyć? LPG sekwencja. Coś poza świecami może być nie tak?

Poza tym cały czas mam błąd zaciętego VANOSA:

212 VANOS jammed

oraz 217 Timeout CAN message of EGS

 

Pomożecie mi doprowadzić ten silnik do ładu? ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co bys potrzebowal? Mam M52b20 w garazu i fejs tez sie znajdzie.

 

Probowales zrobic test Vanos w zakladce "activet"?

Masz automat?

Opublikowano
Mam manuala, nie wiem, jak ten test zrobić. Wejdę w 'active' i VANOS? Będzie dobrze/źle, czy jakieś parametry?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jest mozliwosc wysterowania zaworu Vanos on/off.

Pokaz jak wyglada zaklada "coding" w inpa po polaczeniu sie z motorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.