Skocz do zawartości

3xx - szlif cylindrow - czy to sie wogole robi?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ciekawosc mnie zezre, wiec zapytam.

 

W moich ukochanych 2T szlif cylindra, regerneracja walu, wymiana cylindra itp naleza niemalze do czynnosci serwisowych ;)

Przegladajac forum nie napotkalam na nic takiego.

Wiec, czy tego sie na tych silnikach nie robi (czy sa inne przeciwskazania niz czysto ekonomiczne?)

 

pzdr

GreenEvil

Dosiadales kiedys arabki? Idac stepa wsluchaj sie w nia, a zobaczysz jak kazdym drgieniem miesnia wyrywa sie do cwalu.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=126984

Opublikowano
........chyba o wiele taniej jest kupić "nowy" silnik niż decydować sie na taki remoncik,ale to tylko tak na zdrowy a do tego chłopski rozum :D
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
........chyba o wiele taniej jest kupić "nowy" silnik niż decydować sie na taki remoncik,ale to tylko tak na zdrowy a do tego chłopski rozum :D

 

Nigdy tego nie rozumialem wydac 1500zl na kota w worku czy 2500 na remont i byc pewnym tego co sie ma :mrgreen:

ogolnie zeliwo warto remontowac aluminium juz nie bardzo :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
........chyba o wiele taniej jest kupić "nowy" silnik niż decydować sie na taki remoncik,ale to tylko tak na zdrowy a do tego chłopski rozum :D

 

Nigdy tego nie rozumialem wydac 1500zl na kota w worku czy 2500 na remont i byc pewnym tego co sie ma :mrgreen:

ogolnie zeliwo warto remontowac aluminium juz nie bardzo :cool2:

Wydaje mi sie ze przy obecnej technice i urzadzeniach sprawdzenie silnika jest dziecinnie proste i wcale nie ma potrzeby wydawania 1500zł w ciemno chyba że ktos lubi "koty w worku",przy generalnym remoncie za kwote 2500zł ile to juz było autek"pewniaków" które lawetami wracały do warsztatów...........w każdym razie pewnosci 100% w jednym jak i drugim przypadku niema :D

(*pozdrawiam*)
Opublikowano
gładzie cylindrów w M52(nie pamiętam do którego roku) są pokryte warstwą nikasilu,w Polsce jest bardzo mało firm które na nowo pokryją cylinder nikasilem.Raczej nikt nie robi szlifu bo to bez sensu,chyba lepiej kupić silnik.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
........chyba o wiele taniej jest kupić "nowy" silnik niż decydować sie na taki remoncik,ale to tylko tak na zdrowy a do tego chłopski rozum :D

 

pewno i taniej, ale silnik po remoncie bylo-nie-bylo ma przebieg "0" ;) to jest plus dosc istotny :)

 

gładzie cylindrów w M52(nie pamiętam do którego roku) są pokryte warstwą nikasilu,w Polsce jest bardzo mało firm które na nowo pokryją cylinder nikasilem.Raczej nikt nie robi szlifu bo to bez sensu,chyba lepiej kupić silnik.

 

A to zmienia postac rzeczy ;) Faktycznie, wole nawet nie sprawdzac ile kosztowaloby polozenie nowej warstwy na 6 cylindrach :doh:

 

pzdr

GreenEvil

Dosiadales kiedys arabki? Idac stepa wsluchaj sie w nia, a zobaczysz jak kazdym drgieniem miesnia wyrywa sie do cwalu.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=126984

Opublikowano
..........http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Reconditioned-Cylinder-Head-E36-325-325i-325is-/350165751130 inne tego typu"gadżety"też chyba mozna zamówić fabrycznie nowe i złożyc silnik z nowych częsci,ale suma wtedy wyjdzie z kilka jak nie kilkanascie tysięcy,więc sens chyba żaden......... :?
(*pozdrawiam*)
Opublikowano
..........http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-Reconditioned-Cylinder-Head-E36-325-325i-325is-/350165751130

2,5 tysia za zregenerowany slupek,(kompletny o ile widze) 2,5l nie przewraca (patrzac po cenach z alledrogo) a silnik wtedy pojezdzi pewno kolejne 500kkm

 

pzdr

GreenEvil

Dosiadales kiedys arabki? Idac stepa wsluchaj sie w nia, a zobaczysz jak kazdym drgieniem miesnia wyrywa sie do cwalu.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=126984

Opublikowano
A powiedzcie mi czy da się rozwiercić blok aluminiowy tak aby wstawić tuleje tak jak to się robi w blokach żeliwnych. Czy musi być nikasil???
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
przy generalnym remoncie za kwote 2500zł ile to juz było autek"pewniaków" które lawetami wracały do warsztatów...........w każdym razie pewnosci 100% w jednym jak i drugim przypadku niema :D

 

kolego pamietaj ja nie zyje z tego robie po godzinach dlatego za 2500 tys bez problemu tarczy na remont silnika serii M50 w przypadku M52 nie szlifuje bloku a szukam drugiego w idealnym stanie obecnie mam dwa na zbycie do M52B25/B28 do oddania w dobrej cenie :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.