Skocz do zawartości

Jestem nowy.Pare pytan o E30 320 1988r.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pare pytan na ktore nie znalazlem odpowiedzi albo bylo ich tyle i na tyle roznych, ze postanowilem zapytac.

 

1. Dzisiaj przydazyl mi sie taki wypadek. Mialem poluzowane klemy i probowalem uruchomic auto. Zakrecil pol sekundy i zdechl. Poruszlem klamrami (niestety nie mialem czym ich dokrecic) samochod sie uruchomil i pojechalem.

Po wyjsciu z roboty to samo bo jeszcze nie dokrecilem klem bo nie mialem jak.

 

Przejechalem pare kilometrow i obroty na luzie zaczely mi falowac po czym auto zgaslo.

Uruchomilem je ale jakby troche zamulone.

 

Zresetowalem kompa zdejmujac na kilka minut kleme minusowa i uruchomilem silnik. Tak podobno sie to robi bo przeczytalem na forum.

Samochod caly czas jakby zamulony. Nie wiem czy to nie efekt zatankowania paliwa z bialorusi czy tego kompa? Pojechalem do shella zatankowalem V-power i dalem mu ostro po garach. Teraz chyba wszystko gra.

Jak sprawdzic czy czegos nie spieprzylem?

 

2. Bylem u takiego dziadka ktory zajmuje sie wydechami. Powiedzialem mu jaki mam problem i poprosilem go o usuniecie katalizatora. A on na to, ze samochod zacznie mi palic kupe paliwa bo wydech utrzymuje odpowiednie podcisnienie w ukladzie dolotowym.

Czy to prawda?

 

 

Pytania:

Czy moglem zepsuc komputer?

Jakie sa objawy zepsutego kompa?

Jak prawidlowo zresetowac komputer?

Czy wywalenie katalizatora odbije sie na spalaniu?

Jak/czym zastapic katalizator, ktory jest baaardzo drogi?

Opublikowano

siema

mogłes uszkodzić komp!

objawów moze byc duzo, miedzy innym taka praca jak piszesz do niemozności uruchomienia auta włącznie!

prawidłowo resa moze ci dać warsztat który jest wyposażony w odpowiedni sprzet!!który odcxzyta twoje błedy i je skasuje!!

faktycznie wywalenie kata ma wpływ na spalanie, mozna go zatąpić uniwersalnym kat. (niższa cena) bądz strumienicą!

Opublikowano

Dziewul, nie rób takich ćwiczeń więcej. Lepiej stracić pół godziny na wyżebranie od kogoś kluczy do dokręcenia klem.

 

Elektronika w silniku nie znosi dwóch rzeczy - słabej masy i niestabilnego połączenia z akumulatorem przy włączonej stacyjce :!:

 

W starym samochodzie z silnikiem gaźnikowym lub dieslem, ryzykujesz co najwyżej defekt alternatora lub (i) regulatora napięcia alternatora. W BMW z wtryskiem paliwa, szlag może trafić także (drogi) komputer.

 

Jeżeli teraz samochód chodzi bez zarzutu, to miałeś sporo szczęścia. :naughty:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.