Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Auto e39 528i 2000r - instalacja Stag 300-6 plus, reduktor Magic III, wtryski Planijet A2. Problem polega na tym, że na wyższych obrotach, powyżej 3000 obr/min podczas przyspieszania autko tak delikatnie "faluje", nie nabiera mocy równomiernie, tylko ma takie małe przestoje jakby. Zjawisko nasila się tym mocniej, im głębiej wcisnę pedał gazu. Było lepiej, ale po ostatniej regulacji i podniesieniu odrobinę mnożnika jest gorzej. Dodatkowo ok 6000 obr/min prawie zupełnie traci moc, jakby nie nadążało coś gazu podawać, jakby odcinało zapłon. Od montażu pokonane na gazie ok. 6000km.

Proszę o pomoc, poradę. Jeśli potrzebujecie jakieś foty - mogę zrobić. Świeczek ani cewek nie sprawdzałem, ale na benzynie problem prawie nie istnieje.

PZDR!

Edytowane przez spectakillah

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Opublikowano
Pewnie czasy wtrysków się zapętlaja przy wysokich obrotach. Skoro w średnim zakresie silnik nie ciągnie sprawdziłbym ciśnienie robocze - regulacja reduktora ewentualnie filtr fazy lotnej już zabity syfem
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witka!

Już po temacie! Okazało się, że przepływka nie miała tej szarej okrągłej uszczelki, krateczki z jednej strony i mało tego - jeden z drucików był urwany, więc mechaniczne uszkodzenie...Nie mogła działać poprawnie. Jeździłem tak całkiem sporo czasu aż teraz ta przepływka wyszła...koszt mnie przeraził, ale na szczęście mam też e46 320 Ci 2006r i przepływka nawet ryski nie miała - podmieniłem :mrgreen: i jest dobrze! NARESZCIE!

PZDR!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam zebranych!

No i odgrzewamy temacik! Niestety...

Długo się nie pocieszyłem. Problem powrócił, ciśnienie na reduktorze spada do nawet 0,6 bar przy bucie, natomiast normalnie waha się od 1,15 do 0,95 max. Komp krzyczy, że wszystkie wtryski max otwarte. Według mnie reduktor nie wyrabia i wtryski, mimo że otwarte na max, nie mogą tego ogarnąć.

Wyjście mam tylko jedno z reduktora, czy uruchomienie drugiego coś da?

Świece platyna nówki, cewki sprawne, filtry gazu wymienione, na benzynie problem nie istnieje.

 

Graty:

Reduktor: Magic III, jedno wyjście

Wtryski: Planijet kl.2A pojedyncze

Miedź chyba 6mm, ale podobno wystarcza 6tka

Elektronika: Stag 300-6 +

 

Od 3000 obr/min nie oddaje mocy równomiernie, ciągnie lepiej, potem gorzej i tak cały czas. Czuć to przymulanie i tak mnie to wku...wia, że nie mam już słów...HELP ME!!!

KRASNYJ BUMIER

BMW = Bus Metro Walk

Cottage terrorist

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.