Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Sprowadziłem niedawno, a dosłownie 4 dni temu bmw 320d z Niemiec. Przeszedł już przegląd techniczny, i jak już wcześniej się spodziewałem (auto stało jakies 3 miesiące bez użytkowania) odkryli nalot rdzy i czegos jeszcze na tarczach hamulcowych. Przy hamowaniu jest to bardzo odczuwalne, pojazd zwalnia oczywiście, natomiast robi niebezpieczne buzowanie kołami. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, który stwierdził, że nadają się jeszcze do przetłoczenia. To samo robił z tarczami w mojej starszej Audicy i przez dwa lata nie miałem problemu z tarczami (został sprzedany wiec nie wiem jakie są dalsze losy tych tarcz). Piszę aby sie dowiedzieć, czy warto przetłaczać tarcze, czy nie zakupic nowych, nie wiem jak się te przetłaczanie ma do bezpieczeństwa hamowania itd. Jeżeli już kupić tarcze to jakie? dzięki z góry za odpowiedzi.

Opublikowano

Witam

 

Przeniosłem Twój temat do działu zawieszenie i hamulce. Proszę o zapoznanie się ze strukturą forum oraz postaranie się, żeby lepiej tytułować wątki, bo "tarcze hamulcowe" to poniżej krytyki tytuł.

 

Co do tarcz. Zobacz jaka jest minimalna tolerancja. Przykład: jeśli minimalnie tarcze w Twoim modelu mogą mieć 22mm grubości, a teraz masz 25mm, to jak Ci mechanik przetoczy i zbierze 1mm to nadal możesz na nich jeździć.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.