Skocz do zawartości

Autobot

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 320d

Osiągnięcia Autobot

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dzięki SergeXXX za namiary:) Jednak Kalisz to daleko, nie mam możliwości pozostać bez reflektorów, bo auto jest mi potrzebne do pracy. Wyszukałem podobne usługi bliżej mnie czyli w Zabrzu i w Piekarach Śląskich, zadzwonie i na poniedziałek sie umówie napisze po wszystkim jak wyszło.
  2. Warto spróbować tylko daj namiary, a co do ASO to już wcześniej mi mechanik podpowiedział. Czy czyszczą i polerują również od środka obudowe ?? Bo moim zdaniem w moich lampach przez stosowanie jakiegoś złego środka przez wcześniejszego właściciela zmatowiały. Dzięki wszystkim za posty :)
  3. Sorry za bałagan i dzięki za odpowiedź :)
  4. Autobot

    320d czujnik deszczu

    Dzięki Wam uświadomiłem sobie, że takową funkcje posiadam :oops:
  5. Bardzo Ci dziękuje, biore się do roboty, jak wyczytalem tutaj, niektórzy polerują pastą gruboziarnistą lakierniczą lampy, więc mam co robić:) Może głupie pytanie ale jak mam sie dowiedzieć czy lampa jest H4, H7 etc ?? będzie pisało po rozebraniu lampy na poszczególnym xenonie ?
  6. W moim BMW sprawadzonym niedawno, lampy przednie xenonowe od 2003 roku były niewymieniane. Efekt jest taki (oprócz niewielikich zewnętrznych rysek)w środku są jakby były za mgłą. Wewnątrz lampy jest efekt jakby ktoś plastik benzyną próbował wyczyścić co powoduje zero widoczności w nocy - może ktoś zastosował zbyt mocne xenony i ta mgła to poprostu przepalenie plastiku ?. Nie wiem czy w tej wersji czyli 320d 2003r. lampy są rozbieralne. Wyczytałem na tym forum, że przed liftem sa ale nie wiem czy po też. Proszę powiedzcie mi czy moge coś z tym zrobić? Jeżeli nie to ile kosztują takie nowe lampy no i czy można zamaist xenonów kupic inne ? Z góry dziękuje za odpowiedzi.
  7. Witam, Sprowadziłem niedawno, a dosłownie 4 dni temu bmw 320d z Niemiec. Przeszedł już przegląd techniczny, i jak już wcześniej się spodziewałem (auto stało jakies 3 miesiące bez użytkowania) odkryli nalot rdzy i czegos jeszcze na tarczach hamulcowych. Przy hamowaniu jest to bardzo odczuwalne, pojazd zwalnia oczywiście, natomiast robi niebezpieczne buzowanie kołami. Rozmawiałem ze znajomym mechanikiem, który stwierdził, że nadają się jeszcze do przetłoczenia. To samo robił z tarczami w mojej starszej Audicy i przez dwa lata nie miałem problemu z tarczami (został sprzedany wiec nie wiem jakie są dalsze losy tych tarcz). Piszę aby sie dowiedzieć, czy warto przetłaczać tarcze, czy nie zakupic nowych, nie wiem jak się te przetłaczanie ma do bezpieczeństwa hamowania itd. Jeżeli już kupić tarcze to jakie? dzięki z góry za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.