Skocz do zawartości

m20b20 pilny problem z odpaleniem, szarpaniem itp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Mam problem z silnikiem m20b20. Wczoraj zaświeciła się rezerwa i tak w sumie jakoś na styk dojechałem na CPN, zalałem cały bak paliwa i pojechałem do domu. Wieczorem miałem gdzies podjechać, ale auto nie chciało odpalić. Kilka razy kręciłem rozrusznikiem i wreszcie zaskoczyło i odpaliło, ale jak chciałem dodać gazu to obroty spadały i sie dusiły. Auto popracowało kilka minut na jałowym i zaczęło reagować na gaz, ale pod obciążeniem, podczas jazdy szarpało do 3 tyś obrotów, powyżej 3 tysięcy idzie normalnie. Sytuacja taka sama na wszystkich biegach. Do 3 tyś żabka powyżej idzie jak trzeba. Po odpuszczeniu gazu obroty nie wracają do obrotów jałowych tylko utrzymują się na wysokości ok 1800-2000rpm. Wczoraj przegoniłem auto i się poprawiłą sytuacja, myślałem że to może jakis syf z baku zassało, tak więc wieczorem wróciło do normy. Dziś rano odpaliłem pojechałem po żonę do pracy i pod pracą klops, zdusiło ją i znów nie chciała odpalić. Kilka kręceń rozrusznikiem i odpaliła, ale znów te same problemy, czyli przerywa i szarpie do 3000rpm, na jałowym ma z 2000rpm.

Gdzie zacząć szukać, co może być problemem, co i jak sprawdzić? Forum przeszperałem, wujek google też, ale tematów jak rzeka a konkretów brak.

 

Dodam tylko że silnik nie zatruty podtlenkiem LPG.

 

Pozdrawiam.

Opublikowano
wyglada na przeplywomierz, tylko dziwne, ze padl tak sam z siebie, ale najlepiej jak pojedziesz na kompa to wtedy wyjdzie co i jak
Opublikowano
W sumie problem pojawił sie po tym jak zaczęło się kończyc paliwo w baku. Więc może zassało jakis syf na filtry i przy niskich obrotach pompa ma za male cisnienie any zassać paliwo. A na wysokich obrotach jest na tyle duże ciśnienie że paliwo idzie. W sumie przed chwila jechałem do miasta i auto pracowało poprawnie. Jutro jade wymienic filtry paliwa i powietrza (stare juz są) i zobaczymy co to będzie. A jeżeli problem powróci to podjade na kompa i sprawdze przepływke.
Opublikowano
calkiem mozliwe, moze w takim razie zassalo cos do wtryskiwaczy i sie przypchaly...
Opublikowano
dosyc czesty problem w m20 to co opisujesz mogą powodowac niesprawne swiece... ale najlepiej pojedz na kompa niz wymieniac niepotrzebnie.... cisnienie paliwa jest stałe no chyba ze regulator paliwa płata figle...
Opublikowano
Z paliwem to jest masakra, zawsze tankowałem na shellu lub BP byłem pewien że to jest bezpieczne paliwo(myślałem tak do ostatniego odcinka turbo kamery gdzie gościu kupił nówkę peugeota pojechał na shell zatankował i auto po chwili nie chciało jechać). nie było tam wody w paliwie tylko paliwo w wodzie :shock:
Opublikowano

Niestety, ale nikomu nie mozna ufać, nawet takie stacje jak Shell chrzczą paliwo. W sobote wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Auto jeździ normalnie, objawy ustały. Dolałem do paliwa jakiegoś preparatu do czyszczenia układu paliwowego i wiążącego wode. Teraz jest ok. Mimo to jak wyjeżdże bak do końca, to go zdejme i zobaczymy co jest w nim w środku.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.