Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jestem bardzo świeżym posiadaczem E60 523i chciałem zmienić felgi na 18" opony 245/40/18. Mam pytanie czy taki komplet nie zniszczy zawieszenia? i czy już Ktoś śmiga na takich?
Opublikowano

Zakładanie kont na tym forum jest chyba za łatwe a po drugie za szybkie :) , ja już kiedyś przedstawiłem swoją propozycję jeżeli chodzi o nowych użytkowników ale ale "siła wyższa" nic z tym nie zrobiła :)

 

Kolego o 245/40 r 18 znajdziesz bardzo dużo na tym forum , BMW-klub.pl to nie restauracja tu nie wszystko dostanie się na tacy .

 

Ale żeby nie było . Mam 245/40 r18 i nie ma żadnego problemu

Jak boisz się o zawieszenie to polecam 225/60 r 16 zawieszenia wtedy nie zniszczysz tak bardzo jak na 18-calowych .

Opublikowano

widze, ze koledzy pokazali sie od lepszej strony wiec ja coś napisze. Na forum odnośnie kół jest i było już mnóstwo tematów, warto skorzystać z wyszukiwarki. Co do samych felg to wszystko zależy od tego czego szukasz czy komfortu czy sportowego prowadzenia i fajnego wyglądu. Do E60 najmniejszą i podstawową jest felga 16" choć osobiście uważam, ze podstawową powinna być 17". Zatem jesli szukasz 18" to troche większa niż przecietna jaka zazwyczaj sie spotyka w E60". Za duża nie bedzie, pytanie tylko czy chcesz jeżdzić na zwykłych oponach czy na RUN FLATACH. Zawieszenia nie uszkodzisz, co najwyżej mozesz uszkodzić felge na dziurze ale moim zdaniem takie samo ryzyko jak przy 17".

 

Jeśli szukasz felg większych to najlepiej oryginały są znacznie mocniejsze i trwalsze niż nówki repliki z allegro.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Natek - na zimówkach mam oryginalne 16 calowe felgi i przez tą zimę skrzywiłem 4 felgi :) więc jakoś oryginału w tym przypadku wypada słabo i wydaje mi się ze replika jest mocniejsza
Opublikowano
Natek - na zimówkach mam oryginalne 16 calowe felgi i przez tą zimę skrzywiłem 4 felgi :) więc jakoś oryginału w tym przypadku wypada słabo i wydaje mi się ze replika jest mocniejsza

Może to nie były oryginały? A może stwierdziłeś, że skoro oryginały, to powinny przejechać każdą dziurę, nawet głęboką na 15cm?:)

Opublikowano
Natek - na zimówkach mam oryginalne 16 calowe felgi i przez tą zimę skrzywiłem 4 felgi :) więc jakoś oryginału w tym przypadku wypada słabo i wydaje mi się ze replika jest mocniejsza

Może to nie były oryginały? A może stwierdziłeś, że skoro oryginały, to powinny przejechać każdą dziurę, nawet głęboką na 15cm?:)

Ja tez sie nie spotkalem,zeby plastelinowe zamienniki byly mocniejsze od tych z logiem firmy!! Ale racje masz, "wydaje Ci sie"!:) Na polskie drogi-cudow nie ma!!

Opublikowano

Zimóweczki mam oryginalne aż to sprawdzałem z ciekawości .

Ostatnio spotkałem się z felgami 18-stkami na których był napis " made in Poland " .

Na następną zimę zakładam 17-stki bo 16stka to porażka .

Kto wjeźdza specjalnie w dziury tak aby uszkodzić sobie samochód ? :)

 

Koniec tej sprawy bo temat był założony w celu innej informacji . Opis skrzywień moich felg był opisywany w innym temacie

Opublikowano
Fakt, chyba niektóre modele oryginalnych felg do BMW są robione w Polsce, chyba sam mam jeden komplet takich.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
oryginalnosc felgi nie opiera sie na znaczku BMW i wygladzie odpowiadajacemu oryginalowi bo wszystkie fake wygladaja identycznie i na bazie oryginalu sa robione tylko niestety material inny, oczywiscie cena zazwyczaj 3 krotnie nizsza :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.