Skocz do zawartości

328i Problem po Swap'ie


Orzeł

Rekomendowane odpowiedzi

po swap'ie M50B20 na M52B28 odcina mi na każdym biegu przy 5000-5200 i nie idzie dalej na żaden sposób. Nie wiem czy to wina swapa. Pompe mam od 2.0 ale chyba to nie ma różnicy bo wszystkie 4-ro i 6-cio cylindrówki mają taką samą (chyba). szukałem na forum kilka godzin i znalazłem tylko na temat 4-ro cylindrówek. słyszałem też żeby zaczęło działac trzeba przeprowadzic jakis kabel od dyfru do zegarów ale nikt nie wie jaki i gdzie :D prosze o pomoc bo juz tak ponad tydzien jezdze i juz mnie to zaczyna solidnie denerwowac :mad2:

 

a tak z innej beczki: chce podłączyc Autospec'a (http://www.autoalarmy.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=42&category_id=20&option=com_virtuemart&Itemid=2&vmcchk=1&Itemid=2) i poszukuje też przewodu który jest odpowiedzianly za elektryczny sygnał prędkości. Wiem że wchodzi do radyjka bo kiedyś już go podlączałem ale niestety mam uciętą oryginalną kostke do radia i nie wiem który to kolor (jest to chyba 10 pin w oryginalnej kostce ale nadal nie wiem jaki to kolor) . Kiedyś na stronie autospeca była tabelka z każdym rodzajem samochodu i umiejscowieniem tego kabla ale niestety z nieiadomych przyczyn zlikwidowali ten plik. prosiłbym o szybką pomoc. Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sygnal predkosci do radia ????? A niby po co mial by isc??

Obstawiam, ze odpowiada za podglasnianie w zaleznosci od predkosci :)

 

pzdr

GreenEvil

Dosiadales kiedys arabki? Idac stepa wsluchaj sie w nia, a zobaczysz jak kazdym drgieniem miesnia wyrywa sie do cwalu.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=126984

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZNALEZIONE !!!

kabelek który odpowiada za elektroniczny sygnał prędkości jest brązowo-czerwony. po jego podłączeniu autospec zaczął działac.

 

a jeśli chodzi o odcinanie obrotów to 2,8 z którego brałem silnik miało kontrole trakcji a moje 2.0 takiej opcji nie miało. odciąłem kabel od wiązki w komorze silnika, wpiąłem się w niego i poprowadziłem go do zegarów (do tego samego brązowo czerwonego przewodu) i działa nareszcie. :D jak ktoś będzie miał taki sam problem to niech wali na PW to chętnie wytłumaczę dokładniej co i jak.

 

pozostał jeszcze tylko 1 problem o którym zapomniałem wcześniej powiedziec: temperatura silnika nie wychodzi poza pierwszą cwiartkę, dopiero jak troche go przegonię to się podnosi. wieje mi ciepłym powietrzem cały czas więc to chyba nie jest zapowietrzony układ chłodzenia. może czujnik temperatury ? proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.