Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po swap'ie M50B20 na M52B28 odcina mi na każdym biegu przy 5000-5200 i nie idzie dalej na żaden sposób. Nie wiem czy to wina swapa. Pompe mam od 2.0 ale chyba to nie ma różnicy bo wszystkie 4-ro i 6-cio cylindrówki mają taką samą (chyba). szukałem na forum kilka godzin i znalazłem tylko na temat 4-ro cylindrówek. słyszałem też żeby zaczęło działac trzeba przeprowadzic jakis kabel od dyfru do zegarów ale nikt nie wie jaki i gdzie :D prosze o pomoc bo juz tak ponad tydzien jezdze i juz mnie to zaczyna solidnie denerwowac :mad2:

 

a tak z innej beczki: chce podłączyc Autospec'a (http://www.autoalarmy.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=42&category_id=20&option=com_virtuemart&Itemid=2&vmcchk=1&Itemid=2) i poszukuje też przewodu który jest odpowiedzianly za elektryczny sygnał prędkości. Wiem że wchodzi do radyjka bo kiedyś już go podlączałem ale niestety mam uciętą oryginalną kostke do radia i nie wiem który to kolor (jest to chyba 10 pin w oryginalnej kostce ale nadal nie wiem jaki to kolor) . Kiedyś na stronie autospeca była tabelka z każdym rodzajem samochodu i umiejscowieniem tego kabla ale niestety z nieiadomych przyczyn zlikwidowali ten plik. prosiłbym o szybką pomoc. Dzieki i pozdrawiam

Opublikowano

Sygnal predkosci do radia ????? A niby po co mial by isc??

 

to sprawdz sonde czujnik polozenia walu, przeplywke, a najlepiej podlacz pod kompa

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
niue wiem po co miałby iśc ale wiem że jest bo już kiedyś podłączyłem autospeca u siebie i działało, ale niestety później wyrzuciłem go i nie zaznaczyłem sobie kabelków który to który :mad2:
Opublikowano

ZNALEZIONE !!!

kabelek który odpowiada za elektroniczny sygnał prędkości jest brązowo-czerwony. po jego podłączeniu autospec zaczął działac.

 

a jeśli chodzi o odcinanie obrotów to 2,8 z którego brałem silnik miało kontrole trakcji a moje 2.0 takiej opcji nie miało. odciąłem kabel od wiązki w komorze silnika, wpiąłem się w niego i poprowadziłem go do zegarów (do tego samego brązowo czerwonego przewodu) i działa nareszcie. :D jak ktoś będzie miał taki sam problem to niech wali na PW to chętnie wytłumaczę dokładniej co i jak.

 

pozostał jeszcze tylko 1 problem o którym zapomniałem wcześniej powiedziec: temperatura silnika nie wychodzi poza pierwszą cwiartkę, dopiero jak troche go przegonię to się podnosi. wieje mi ciepłym powietrzem cały czas więc to chyba nie jest zapowietrzony układ chłodzenia. może czujnik temperatury ? proszę o pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.