Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Za pewne zaraz ktoś napisze, że takich tematów było już sporo, ale nie znalazłem tematu odpowiadającego na moje pytanie.

Moje autko kupiłem na zawieszeniu firmy lowtec ( sprężyny + amory ). Autko było mocno zglebione 60/50 co szczerze powiedziawszy na dłuższą mete zaczeło mi bardzo przeszkadzać może poza kwestią wizualną. Kupiłem amorki bilstein b4, i zrezygnowałem z poprzednich sprężyn na rzecz oryginalnych. Obecnie tylne amory również powoli sięgają swojego kresu. Nie jestem zwolenikiem montowania do auta tanich zamienników, niestety jednak na chwile obecną bardzo słabo u mnie z kasą dlatego myśle nad kupnem czerownych sprężyn ta technix 40/30 i amortyzatorów bilstein jak w aukcji http://moto.allegro.pl/item961020623_2_amortyz_bilstein_tyl_bmw_e36_firmowe_odboje.html.

Zdaje sobie sprawe, że te amory niewiele maja wspólnego ze sportowymi dlatego pada moje pytanie:

Czy w zestawieniu z sportowymi sprężynami zdadzą egzamin ?

Czy koła nie będą ocierały o błotniki ?

Ogólnie co sądzicie o takim wyborze ?

Prosze o opinie i ewentualnie sugestie z podobnej półki finansowej.

Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedz.

 

______

Poprawiłem tytuł. Proszę się stosować do regulaminu i formatu tytułowania: viewtopic.php?f=68&t=120678 . Następnym razem ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Mam w swoim bmw założone amorki bilsteina i czerwone sprężyny(nie wiem jakiej firmy).Auto prowadzi się jak po szynach,nic nie ociera i amortyzacja tez jest ok.
Opublikowano

Co do amorów to ja się nie znam aleja mam obniżenie 40/40 i zwykłe amortyzatory i śmigam już jakieś dwa lata. Owszem myślę o wymianie ale ze względy na to że chce obniżyć auto z przodu. Z tego co ja czytałem na forum to koledzy mówią że przyu obniżeniu 45 czy tez 45 mogą być zwykłe amorki. Przy niższym zalecane są spotrose. Skrócone. Auto będzie śmigało na tym zestawie co wybrałeś,. Tylko ja bym polecił zrobienie geometri kół bo tylne ci się trochę rozjadą dołem i będzie kosiło oponę od środka. Dolny wahacz jest odpowiedzialny za nachylenie koła.

A tak na marginesie. Nie chcesz sprzedać tys swoich starych sprężyn?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.