Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam taki problem mianowicie dzisiaj jechałem i ja wiem po 30km pojawił mi się dym z pod maski a mianowicie trochę mi się silnik zagotował i nie wiem co jest i zimne powietrze mam w środku? no jechałem na tym trochę czerwonym i chyba jest dobrze bo wlewałem płyn znaczy do naczyń z wodą i sprawdzałem czy bąbelki się będą robić koło uszczelki ale się nie robiły to chyba uszczelka dobra? głowica też bo pali i nie ma śluzy pod korkiem.
Opublikowano
Zapowietrzył się- albo nieszczelności, albo uszczelka. Jadąc na czerwonym polu mogłeś uszkodzić uszczelkę,głowicę i w najgorszym przypadku blok. Brak ogrzewania ,to właśnie brak płynu w układzie...
Opublikowano
Ludzie nauczcie się poprawnie pisać i niech to ma jakiś skład :mad2:
Było E39 523i, E30 320i Coupe, E32 730iA, E34 540iA M-Pakiet, E34 525TDS touring X2, E38 750iA pakiet Alpina
Opublikowano
No i sprawdziłem jest strumień czyli pompa ok nawet dzisiaj zaczęło działać ogrzewanie ale wskazówka leciała nadal w gore i jest takie pytanie czy z powodu mało płynu on się możne tak gotować czy to nadal termostat bo tamten wąż jest zimny?
Opublikowano
Może się gotować jak jest mało płynu, co się stało jak sam opisałeś na początku, ale jeśli temperatura jest powyżej połowy wskaźnika a któryś przewód z płynem jest zimny to właśnie jest wina uszkodzonego termostatu.
Opublikowano
Może się gotować jak jest mało płynu, co się stało jak sam opisałeś na początku, ale jeśli temperatura jest powyżej połowy wskaźnika a któryś przewód z płynem jest zimny to właśnie jest wina uszkodzonego termostatu.

 

nie do konca, wprowadzasz w blad kolege troche, waz ktory wychodzi z chlodnicy powinien byc zimny (czytaj letni), oczywiscie jesli porownujemy do innych wezy, ktore beda duzo cieplejsze od niego, przeciez jest to schlodzony coolant, musi miec chlodniejsza temp.

 

najprawdopodobniej kolega ma zapowietrzony uklad nadal, albo padniete visko, nie wykluczam rowniez termostatu

Opublikowano
u mnie jak był termostat walnięty to dolny wąż był zimny a górny gorący ,wskazówka od tem. stała w pionie tylko płyn wywalało z zbiorniczka , więc nie wiem czy to u ciebie to termostat , chłodnica także zimna
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

Możliwe że koledze też powoli uciekało korkiem aż do momentu zbyt dużego ubytku płynu i zaczął się gotować.

Bmwkamikaze-weź porządnie odpowietrz auto na samej górze na tym forum (e34) masz jak odpowietrzyć. Jeżeli zrobisz to prawidłowo a auto będzie się grzało to zostaje wtedy wymiana termostatu.

Opublikowano

uszczelka?

znikający płyn chłodzący, płyn w oleju silnikowym(tzw. masło), olej w płynie chłodzącym, biały dym z rury wydechowej...

oczywiście nie wszystko na raz, choć i tak może się zdarzyć.

 

I mała prośba; popraw temat bo nie wiadomo o co chodzi, i jest z błędem. pozdrawiam

Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
wcale nie musi się tak stać, choć wnioskuje że silniczek już przegrzałeś. Uzupełniłeś płyn chłodzący w układzie? ubywa go? jest ciepły nawiew?
Będziesz Mógł Więcej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.