Skocz do zawartości

[e39] Pomocy z ASB 530d - ASO Sikora bezradne


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jak dobrze pamietam to ten temat byl w tvn turbo nawet.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Niby sprawa oczywista, rozbili/uszkodzili = zwrot kasy. Ale jednak nic nie jest takie proste jak się wydaje.

Poprawię: nic nie jest takie proste w PL - tym powalonym kraju - jak się wydaje

W każdym normalnym kraju najdalej miesiąc po wypadku klient jeździłby już naprawionym/innym autem bądź miał już na koncie wypłaconą kasę z odszkodowania.

Pzdr.

Opublikowano
Niby sprawa oczywista, rozbili/uszkodzili = zwrot kasy. Ale jednak nic nie jest takie proste jak się wydaje.

Poprawię: nic nie jest takie proste w PL - tym powalonym kraju - jak się wydaje

W każdym normalnym kraju najdalej miesiąc po wypadku klient jeździłby już naprawionym/innym autem bądź miał już na koncie wypłaconą kasę z odszkodowania.

Pzdr.

w szwecji 5dni roboczych od daty przyjecia do naprawy,kazda naprawa ,musza sie zmiescic w 5 dniach ,to samo tyczy wyplaty za szkode od przyznania nawet w czasie rozmowy telefonicznej i podpisaniu zgody na wyplate,np. pelnej wartosci ,w ciagu 5 dni roboczych pieniadze musza byc na koncie klienta,plus czesto cos dozucaja na cukierki jak to zartobliwie nazywaja :D

Opublikowano
Mentalnosc inna... ale jak to sie mowi "nie znajdziesz cwaniaka nad Polaka"... szkoda tylko ze w negatywnym stwierdzenia znaczeniu.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Niestety - wynika to ze sparszywiałego prawa, które pozwala na takie olewanie klientów. W innych krajach jest prawo, które stanowczo i ostro pilnuje porządku w takich sytuacjach i są na to odpowiednie surowe sankcje i kary. Gdyby u nas było odpowiednie prawo i wydolne sądy to myślę, że duża część tych cwaniaczków internetowych i kozaków w serwisach nawet nie próbowałoby tak olewać klientów, wiedząc jak mocne oręża do sądowego wyegzekwowania prawa mają.

A tak - d upa blada...

Pzdr.

Opublikowano
Panowie, ale prawo ma chronić wszystkich a nie tylko tych, co korzystają z usług innych a ze polski naród, jaki jest taki jest Polak to cwaniak i kombinator jak by było takie prawo jak w innych krajach jak to piszecie o tych 5 dniach na wypłaty i naprawy to w Polsce by to nie przeszło, bo każdy zakład czy ubezpieczalnia poszła by z torbami, bo wykończyli by ich polscy oszuści wyłudzanie ubezpieczeń brak zapłaty za wykonanie naprawy bo kowalskiemu by się wydawało ze jak da auto do mechanika to wyjedzie nowym itp. Jak ktoś pracuje w firmie w obsłudze klienta to wie jak to jest najlepiej by było jak by wszystko było za darmo. Ale nie ulga wątpliwości ze w serwisach tez pracują cwaniaki i naciągają tych, co nie maja wiedzy ja to zawsze jak zaprowadzę auto do mechanika to albo jadę do 3 i pytam się, co to może być ile będzie kosztować potem czytam na różnych forach i później podejmuje decyzje, co z tym zrobi a jak to jakaś pierdola niewymagającą żadnego specjalnego sprzętu czy narzędzi robię sam. Jak mi kiedyś wyliczyli w gumax-się w Opocznie wymianę przewodu klimatyzacji z napełnieniem to tez usiadłem, bo zawołali za cala usługę 600 zł a ja kupiłem przewód na allegro za 100 sam wymieniłem w ciągu 5 min i nabicie 150 i zaoszczędziłem 350
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.