Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, posiadam bmw e34 m30b35. Mam nie maly problem z... Popadal deszcz, fantazja poniosla i uderzylem prawym tylnym kolem w kraweznik, alu sie strasznie pogiela a jak zalozylem zapas to kolo jest przekoszone od strony zderzaka chowa sie do srodka i delikatnie gora odstaje a dol sie chowa, efekt jest tego taki ze nawet przy wolnej jezdzie minimalny ruch kierownica powoduje uczucie jakby auto nie mialo wogole przyczepnosci do drogi i strasznie plywalo! cale auto, zero kontroli, dodatkowo ale to jeszcze przed tym kraweznikiem jak sie jechalo np 60km/h 2 tys obr to slychac bylo stylu takie wargotanie w sensie ze uszy zatykalo ale tylko przy niskich obrotach i predkosci mniejszej. Bardzo prosilbym o pomoc co jej moze dolegac. pozdrawiam
Opublikowano
Witam. Napewno wygięty wahacz tył może jeszcze amortyzator do wymiany. Kolega tez kiedyś nie opanował swojej bmw i właśnie te elementy były do wymiany. Po jakimś czasie doszło łożysko koła bo zaczęło wyć. A co chodzi o ten dziwny dźwięk przed uderzeniem to może tłumik gdzieś dotyka. Pozdrawiam
Opublikowano

witam

zakładałem wątek na temat tych dziwnych dźwięków , u mnie wyszło że środkowy tłumik dziurawy , też poniżej 2000 obr było coś słychać , powyżej ucichło

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
Moze zna ktos rozwiazanie drżenia tyłu pojazdu od predkosci miendzy 80. a 110km\h i najdziwniejsze jest to ze objawia sie to w takim dziwnym pulsowaniu tj 2 sekundy trzesie 3 sekundy nie trzesie dwie trzesie 3 nie i tak do 120 potem spokuj i powyzej 150 trzesie mocno cały czas wiedz .. podejzewam tył bo nic nie czuje na kierownicy a fotel mi wpada w wibracje.. co menczy przy dłuzszej jezdzie.. z tyłu wymieniałem tuleje belki ,łonczniki stabilizatora ,łaczniki wachacza te smieszne kostki. amorki wg stacji diagnostycznej 80% sprawnosci..felgi były na wywazarce i jest ok, na zimówkach jest inaczej troche niema przerw w tych wibracjach i sa mniej odczówalne... jak myhslicie co moze oprucz tego co wymieniłem powodowac takowe wibracje??? dodam ze mam zimówki 15" a w lecie 18"i z tyłu opony asymetryczne
Opublikowano
nie wiem czy to cos pomoze ale ostatnio jak kupowalem felgi to przed zalozeniem takich plastikowych pierscieni na piaste mialem takie objawy, chlopaki zalozyli na 4 kola i problem znikl
Opublikowano
Adzio felgi mam na ciasno bez pierscieni tak jak seryjne na których mam zimówki... mysle ze to mogą byc opony albo krzywa piasta
Opublikowano
jak by opony mialy bicie to chyba na wywazarce by wyszlo... moze pojedz jeszcze do innych oponiarzy
Opublikowano
Mam po sasiedzku cala piatke z niemiec na czesci przebieg 134tys, nawet kropki rdzy nigdzie nie ma, wnetrze jasne, wiec chcialem od niego wziac cala tylna belke z wahaczami oprocz dyfra bo mam z m5 wtedy bym mial pewnosc ze jest to w dobrym sanie przy okazji tuleje moznaby bylo zmienic na nowe. Ale jezeli wina lezy tylko po stronie wahacza to mniej roboty przynajmniej. Co o tym myslicie?? pozdrawiam
Opublikowano
jak masz dawce pod nosem to wez narazie to co wyglada na krzywe... wontpie zebys był w stanie zgiac belke ew pułoska moze byc jeszcze trafiona...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.