Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Na poczatku chce powitac wszystkich z forum. Jestem nowym posiadaczem BMW (ledwie tydzien), ale jestem zakochany w tym aucie:) Wlasnie dlatego mam pare pytan. Mozliwe ze one juz sie przewinely (przez opcje wyszukaj znalazlem odpowiedz na 3 wiec wykresilem z listy), jesli tak to bardzo przepraszam i obiecuje poprawe i dokladniejsze szukanie. Po prostu jestem nowy i jeszcze nie do konca ogarniam budowe forum;p

 

Ok koniec gadania glupot, czas na pytania:)

 

1. Jak ten silniczek (1.6) radzi sobie z instalacjami gazowymi? I jak radzi sobie z instalacja II generacji? Bo przyznam ze miedzy sekwencja a II gen. jest jakis 1 tys. roznicy w cenie i podobno tez mozna wsadzic wiec sie zastanawiam.

2. Cieknie mi olej (najprawdopodobniej uszczelka na walku rozrzadu, tak znalazlem na forum:) ) ale z nieznanych przyczyc kiedy ilosc oleju osiagnela minimum na bagnecie przestal i teraz kapnie mi moze 2-3 kropelki na dzien. Troche dziwne:/

3. Jak powinno dzialac oswietlenie kabiny kiedy przelacznik jest w pozycji srodkowej? Jak otwieram drzwi to sie nic nie swieci ale po jezdzie w momencie wylaczenia silnika zapala sie na jakis czas swiatelko. Tak powinno byc?

4. Czy to mozliwe zeby paliwo dostawalo sie do oleju albo gdzies uciekalo? Bo mam taki mankament ze jak jade to wskazowka paliwa jest na polowie baku. Parkuje, nadal polowa. Gasze silnik, wysiadam, wracam po 4 godzinach, odpalam i jest ponizej polowy.

5. Kolo przedniego lewego kola wisi mi gumowy wezyk (jakies 2-3 mm srednicy). Czy to od klimatyzacji?

6. Raczka od otwierania maski jest ulamana i musze ja przytrzymywac jedna reka a druga ciagnac. Nie jest to mocno uciarzliwe ale troche irytuje;p Jest mozliwosc wymiany samej raczki albo jakiegos podklejenia zeby bylo jak nalezy?

7. Obszycie foteli rozchodzi mi sie w 2 miejscach (na szwach). Jakies sposoby zeby przestalo? Czy po zaszyciu "na okretke" nie bedzie sie rozchodzic poza szwem?

 

 

To chyba narazie tyle:) Z gory dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam:)

Opublikowano

1. Będzie sobie z II generacji radził do puki nie strzeli w przepływkę i szybko zaczniesz żałować że taki rodzaj gazu zamontowałeś, poza tym przy tej instalacji są spadki mocy (czego nie ma przy sekwencji) a przy silniku 1,6 zacznie Cię szlak trafiać jak jeszcze parę KM mu ubędzie. Albo jeździj na Pb jeśli wiele nie jeździsz, albo sekwencję.

 

2. Albo uszczelnij, albo utrzymuj stan minimum na bagnecie jeśli mówisz że prawie nie ubywa :mrgreen:

 

3. Powinno się zapalać i przy gaszeniu i przy otwieraniu drzwi, do sprawdzenia krańcówki w drzwiach.

 

4. Nie czujesz zapachu benzyny? Może po prostu przewód przegnił?

 

5. Trudno bez zdjęć stwierdzić...

 

6. Nie wiem jaką masz wersję nadwozia, uzupełnij w podpisie obok, i nie pamiętam czy w poszczególnych się one różnią, ale w compakcie rączka trzyma się jedynie na jednej śrubie. Odkręcasz, zdejmujesz, dajesz nową, przykręcasz, amen.

 

7. Jeśli mocną nicią dobrze zszyjesz powinno dać efekt.

Opublikowano
1. Jak ten silniczek (1.6) radzi sobie z instalacjami gazowymi? I jak radzi sobie z instalacja II generacji? Bo przyznam ze miedzy sekwencja a II gen. jest jakis 1 tys. roznicy w cenie i podobno tez mozna wsadzic wiec sie zastanawiam.

Mam instalację gazową II gen. i rzeczywiście auto ma trochę mniej mocy. Jeśli instalacja będzie założona przez dobrego fachowca, założysz nowe przewody zapłonowe i świece to nie będzie problemów ze strzałami. Poza tym przed przepływką od strony kolektora powinno się znaleźć zabezpieczenie antystrzałowe żeby nie uszkodzić przepływomierza.

Na sekwencji na pewno nie odczujesz strat mocy i spalanie może być niższe niż na II gen.

6. Raczka od otwierania maski jest ulamana i musze ja przytrzymywac jedna reka a druga ciagnac. Nie jest to mocno uciarzliwe ale troche irytuje;p Jest mozliwosc wymiany samej raczki albo jakiegos podklejenia zeby bylo jak nalezy?

Poniżej masz schemat jak wygląda schemat otwierania maski.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=41_1048&hg=41&fg=35

Rączkę pewnie znajdziesz na jakimś szrocie i wymienisz za grosze. Chociaż w serwisie też nie powinno to kosztować wiele.

7. Obszycie foteli rozchodzi mi sie w 2 miejscach (na szwach). Jakies sposoby zeby przestalo? Czy po zaszyciu "na okretke" nie bedzie sie rozchodzic poza szwem?

Myślę, że to krótkotrwałe rozwiązanie. U mnie też się rozchodziło, zaszyłem ale mimo wszystko dziura się powiększała. Wymieniłem tapicerkę fotela na identyczną w idealnym stanie.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
witam mam jedno pytanie chce kupić oto takie bmw http://allegro.pl/item974887201_bmw_e_36_2_0_24v_sedan_airbag_ringi_tanio.html

napiszcie proszę czy warto go brać za 2300zł poszedł by ewentualnie

 

PROSZE CIE!! wies tuning i rdza z kazdej strony ale jedno trzeba przyznac 2300zl to nic ale moze sie okazac, ze kolejne drugie tyle trzeba wlozyc zeby to jezdzilo.

B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano

Jak widzę takie samochody to mam chęć brzydkie wyrazy pisać ale nie bardzo wolno tutaj :evil:

Mlodye36 w ciemno daję sobie łep obciąć że pewnie więcej niż drugie tyle.

Spytaj się właściciela co w tym aucie działa może a nie co uszkodzone. Za tyle to nie sprzedał bym w dobrym stanie TICO a nie E36...

Opublikowano
Witam mam pytanie zakupiłem niedawno BMW E36 320i tylko nie ma tam końcowego tłumika i trochę za głośno chodzi czy lepiej będzie kupić ten tłumik czy może coś takiego jak strumienica :?: akurat kolega ma na sprzedaż za małe pieniądze :!: chodzi mi obniżenie hałasu :!:
Opublikowano
Witam mam pytanie zakupiłem niedawno BMW E36 320i tylko nie ma tam końcowego tłumika i trochę za głośno chodzi czy lepiej będzie kupić ten tłumik czy może coś takiego jak strumienica :?: akurat kolega ma na sprzedaż za małe pieniądze :!: chodzi mi obniżenie hałasu :!:

 

A strumienicy nie daje się zamiast tłumika środkowego? Lepiej nic nie kombinuj kolego tylko zamontuj normalny tłumik.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
A strumienicy nie daje się zamiast tłumika środkowego? Lepiej nic nie kombinuj kolego tylko zamontuj normalny tłumik.

 

ok dzięki w takim razie kupie normalny tłumik :!:

P.S masz może takowy tłumik :?:

Opublikowano
A strumienicy nie daje się zamiast tłumika środkowego? Lepiej nic nie kombinuj kolego tylko zamontuj normalny tłumik.

 

ok dzięki w takim razie kupie normalny tłumik :!:

P.S masz może takowy tłumik :?:

 

Przykro mi bardzo ale nie zajmuje się sprzedażą części :wink:

Zobacz na allegro albo w sklepach internetowy. Można znaleźć w naprawdę dobrych cenach.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Witam ponownie;/ Otoz mechanik powiedzial mi dzisiaj bardzo nieciekawa rzecz;/ Cielk mi olej i myslalem ze to te nieszczesne uszczelki przy walku rozrzadu ale okazalo sie chyba cos o wiele gorszego;/ Mam peknieta oslone rancuszka rozrzadu;/ Jest mozliwosc wymiany samej oslony? Jakie sa tego orientacyjne koszty? Czy moze mam problem i musze kupowac caly silnik?;/
Opublikowano

Mam 316 na gazie sekwencji STAG 300.

 

AD1

Miałem IIgeneracje i zmieniłem na sekwencje stag300. TYLKO sekwencja! nie będziesz miał żadnych problemów, auto jeździ jak na benzynie.

 

AD2

Mam identycznie to samo z wyciekiem oleju. Na razie nic z tym nie robie, aczkolwiek teraz nawet przy minimum na kresce - wycieka.

 

AD3

Na środku - gdy otwierasz drzwi zapala sie lampka, jak wyłączasz silnik i klucz na zero to chyba też.

 

AD4

Nie zauważyłem tego.

 

AD5

u mnie nic nie wisi (mam klimatronik)

 

 

 

Napisz od której strony masz te wycieki oleju. U mnie jakby pod filtrem oleju.

POZDRAWIAM MANIAKÓW BMW 🙂

Z BMW od 2004roku. Na forum od 2005r.

Opublikowano
Tak jak napisalem wczesniej u mnie wyciekl zostal zlokalizowany. Mam peknieta obudowe od lancuszka rozrzadu;/
Opublikowano
Mam 316 na gazie sekwencji STAG 300.

 

AD1

Miałem IIgeneracje i zmieniłem na sekwencje stag300. TYLKO sekwencja! nie będziesz miał żadnych problemów, auto jeździ jak na benzynie.

 

Kolego powiedz jakie były koszta takiej przekładki z II gen na sekwencję? Jakie wtryski Ci założyli i czy musiałeś wymieniać reduktor?

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
No i moja Buma zostala naproawiona;] Bylo pare rzczy do wymiany, spawanie obudoway lancuszka rozrzadu, wymiana tylnych sprezyn bo pekniete, tulejki i sworznie z przodu, klocki i okladziny ale teraz jezdzi jak ta lala;] Teraz zastanawiam sie nad tym gazem III generacji. Co sadzicie o instalaciach BRC?
Opublikowano
Czyli sekwencja jest IV generacja? Myslalem ze III, moj blad;p No to IV generacje firmy BRC. Sa jakeis opinie, ktos ma? Bo u mnie w olsztynie jest zaklad ktory wlasnie montuje te instalacje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.