Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, noszę się z zamiarem kupienia BMW E38 740i (1999-2001), chciałbym Longa ale słyszałem, że większość ma twardość zawieszenia regulowaną pneumatycznie. Z tego co się dowiedziałem takie rozwiązania w innych autach są mocno awaryjne, nie wytrzymują naszych polskich dróg :) Naprawy są bardzo kosztowne. Nie wiem jednak nic o tym rozwiązaniu w siódemkach. Ogólnie proszę o wszystkie za i przeciw na temat eksploatacji wersji Long względem krótkiej. Z góry bardzo dziękuję.
Opublikowano
mysle ze cjak kupujesz e38 to liczysz sie z gabarytami tego auta long nie jest duzo dluzsza od zwyklego ale optyczanie robi duze wrazenie. Ja osobiscie na dzien dzisiejszy kupil bym longa,( L7) a jesli chodzi o zawieszenie to byc moze troszke kosztuje ale za krótkiego tez nie jest to maly wydatek
Opublikowano

Jak kupisz krótką i usiądziesz w Longu to bedziesz żałować że takiego nie kupiłeś :D

Niby tylko 14cm ale nogi możesz wyciągnąć jak z przodu.

Chodzi Ci zapewne o S-EDC. Bez przesady aż tak to się nie psuje. A co jakiś czas oddasz do regeneracji i spokój. Long ma też Nivo z tyłu. I tutaj mogą poduszki puszczać. Ale nie jest to częste zjawisko. Ogólnie nie ma sie czym martwić :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.