Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Cholera prawie nie ma tych samochodow przynajmniej u nas... Skoro jestes w temacie to moze powiesz po krotce jak wyglada sprawa modzenia w N54 i N55? Nie moglem znalezc zbyt wielu informacji n/t tych silnikow. Pompa wysokiego cisnienia w N54 z tego co patrzylem to kosztuje 950zl w ASO wiec mozna wymienic odrazu po kupnie auta zeby miec swiety spokoj. Ale tak czy siak ona nie zapoda wiecej paliwa niz potrzeba zeby miec te 360 KM ? No i jak jest ze skrzyniami biegow, manual wiadomo moze wytrzymac 100.000 a moze wytrzymac 1km jak wsiadzie ktos nieodpowiedni a jak jest z automatami? Jakie przyrosty wytrzymuja?

Witam , 360KM przy dobrej (sprawnej) pompie i przy sprawnych turbinach to nie jest jakieś "szaleństwo" w N54 , na pewno od tych dwóch rzeczy trzeba zacząć , potem IC (ja mam najmocniejszego Wagnera (evo II competitione) , downpipe , wydech pełny przelot ( ja mam tylko ostatni tłumik z MG motorsport , reszta cała bez katów 2x2,5 cala , dolot Afe power na dwóch stożkach ( będę eksperymentował teraz z wkładką K&N) bo ciągła jazda na stożkach może "zaszkodzić" silnikowi , ja mam powiększone koła kompresji w turbinach :D i wynik 400KM i 560Nm ,teraz porządne czyszczenia zaworów ssących i może uda się przekroczyć 400 , sprzęgło to najsłabszy element tej układanki ,kupiłem sachs performance do 550Nm i nie wiem dlaczego spaliło się po 5000km ( na pewno nie z mojej winy bo obchodziłem się z nim dość delikatnie) ale zaraz po montażu na wciśniętym pedale sprzęgła po przygazowaniu zaczynało śmierdzieć , wydaje mi się że nie wysprzęglało do końca i nie było dobrze spasowane z dwumasą :oops: Teraz czekam na nowe sprzęgło od Radzikowskiego , zobaczymy co będzie . Jeśli chodzi Ci o moce dużo powyżej 400KM to musimy poczekać z tydzień bo wiem że ktoś będzie próbował wgrać przez Cooba mocny program do tego silnika :D :cool2:

Ps. O silniku N55 wiem tylko tyle że jego komputer puszcza większe ładunki i jest łatwiej przekroczyć granicę 400KM :D

link do opisu i zdjęć 335i e91

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1051063498256712.1073742032.532595143436886&type=3

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=130083&p=2018458&hilit=bmw+335i+stage+3#p2018458 strona 211

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
Nie myślę o mocy większej niż 400.. Jeżeli wkoncu kupie takie auto to 400km wystarczyło by mi spokojnie. Czyli co seryjne sprzęgło nie wytrzyma tych 400koni? Dzięki za odpowiedź ;)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.