Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

zamierzam wymienić dolną część kolektora ssącego w swoim aucie i chciałem zapytać czy muszę zwrócić szczególną uwagę na coś czy wystarczy zdemontować jedną część i zamontować drugą? Może przy okazji trzeba coś przeczyścić wewnątrz kolektora albo coś przesmarować (np. wnętrze kolektora, przepustnicę)? Przy swoim aucie wykonuję tylko najprostsze rzeczy stąd moje pytanie.

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Kolego po pierwsze po co go wymieniasz?? A po drugie uważaj żeby ci śrubki nie powpadały w zawory lub inny jakiś paproch.Jak już rozkręcisz to przeczyścisz wszystko dla spokoju bo i tak cały dolot demontujesz :) Miłej zabawy.
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Kolego po pierwsze po co go wymieniasz??

 

Kolektor wymieniam z takiego powodu, że w moim uszkodzeniu uległa przepustnica zmiennej geometrii, która znajduje się właśnie w dolnej części kolektora. Mechanik twierdzi, że od tego zależeć może stabilność wolnych obrotów, które u mnie trochę ściąga w dół (na benzynie).

 

Czym przeczyścić dolot? Kiedyś widziałem, jak ktoś na myjni ręcznej płukał taki kolektor...

http://imageshack.us/a/img22/2969/p1070367s1.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/25837/icon3.png

Opublikowano
Najlepiej kolego benzyną ekstrakcyjną lub zwykłą gdyż wtedy cały nagar ładnie zejdzie :) Na myjni lub pod kranem też możesz i dobrze go wysusz :)
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.