Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dodam ze swiece wymienione, plus wlasnie czuje jak strasznie z wydechu daje benzyna ... :/ jak by nie przpalalo calej benzyny :/ i zapalila sie jeszcze kontrolka zołty silniczek, pogorszenie skladu spalin tak jest w ksiazce :/ ehhh

 

z tego co mi przetumaczyl google translator tzn : Wykrywanie przerw zapłonu, suma nie powiodła się :| o co biega?

 

The misfire faults may be caused by low or no fuel, poor fuel quality, high or low fuel pressure, ignition coil, faulty spark plugs, restricted or contaminated fuel injectors, crankshaft position sensor, poor combustion through low compression or high leakage, or a blocked or restricted catalyst.

znalazlem cos takiego, wiec co

1. paliwo ? -> zalane na autoryzowanej stacji BP i to nie PB95 tylko 98 - odpada

2. cisnienie paliwo - jak to sprawidzic?

3. swiece zmienione.

4. misfire na cyl.2 - wiec cewka na drugim cylindrze zmieniona

5. fuel injection do sprawdzenia (wtyskiwacze)

6. crankshaft position sensor ( czujnik polozenia walu ) do sprawdzenia !

 

AAAA POMOCY :P

  • 1 rok później...
Opublikowano
WITAM CZY KOLEGO DOSZEDŁEŚ Z TYM TEMATEM MAM TO SAMO W E65 ...U SIEBIE ODŁĄCZAM PRZEPŁYWOMIERZ NA ZAPALONYM SILNIKU I OBROTY WSKAKUJĄ JUŻ PRAWIE NORMALNIE MUSZE KILKA RAZY PRZY GAZOWAĆ I ZAPINAM PRZEPŁYWOMIERZ I JEST NORMALNIE SKASOWAŁEM BŁĄD NA ZAPALONYM I JECHAŁEM DŁUGO NIC SIĘ NIE DZIEJE DO ZGASZENIA PÓŻNIEJ PROBLEM WRACA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.