Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drodzy użytkownicy mam taki problem. Moje kochane autko nie chce palić. Za pierwszym razem jak byłem na kompie to wyszło że pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa na listwę. Chciałbym zaznaczyć że sam robię sobie przy aucie. Wymieniłem tą pompę wiecie jaki to jest koszt!!!! Po podłączeniu wszystkiego chciałem odpalić autko a tu dalej nic. Znowu musiałem zrobić diagnozę i okazało się że trzy pierwsze wtryski mają słabe ciśnienie a pozostałe w porządku. Wyjąłem te wtryski rozebrałem je tzn. zdjąłem końcówkę i górę wtrysku, środka nie rozbierałem. Podczas rozbierania nie zauważyłem żeby był w nich jakiś paproch lub cokolwiek innego co mogło by spowodować że wtryski nie działają. Kolega mi doradził żeby spróbował odpalić na plaku, więc tak zrobiłem. Auto odpaliło ale strasznie stukały wtryski zresztą jak byłem na kompie to odpalając na plaku zdiagnozowaliśmy że wtryski nie działaja-nie wiem czy to była dobra diagnoza, palenie tak na plaku. Może jest ktoś kto miał podobne przeżycia ze swoim autkiem i mógłby mnie poratować dobra radą. Jestem załamany całą tą sytuacją i nie wiem co mam dalej robić. POMÓŻCIE!!!!!!!!!

Możecie pisać na GG 11849722

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
Kolego wtryski trzeba założyć na przyrząd i wyregulować ciśnienie nie da się tego zrobić tak jak piszesz.

 

całkowita racja

 

a ja Cię niestety ciut zasmucę, piszesz, że przy aucie robisz sam to niestety pompiarz i naprawy układów paliwowych są bardzo drogie

 

Musisz wiedzieć dokładne ciśnienie, jeżeli trzeba wymienić końcówkę musisz znać wszystkie numery, nawet żeby go wkręcić z powrotem trzeba znać moment i wkręcić kluczem dynamometrycznym

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
kolego jeżeli twoje auto jest na "common raili" to i większość pompiarzy nie wyreguluje ci tych wtryskiwaczy a w jaki sposób sprawdziłeś że część tych wtryskiwaczy jest uszkodzona? to że nie zapala może być kilka usterek i nie koniecznie pompa wysokiego ciśnienia i wtryskiwacze.
Opublikowano
Wyciągnij wszystkie wtryski i oddaj do sprawdzenia do specjalistów. Jeżeli 3 szt wiszą to z pewnością trzeba je naprawić (zregenerować). Sprawdzenie wszystkich pokaże, czy pozostałe 3 szt również należy zregenerować, czy ich parametry (spadek ciśnienia, pylenie) są w normie. Koszt sprawdzenia to od 20 do 50 zł/szt, a koszt regeneracji od 200 do nawet 450 zł/szt. Niestety, system common rail do tanich w naprawie nie należy. Powodzenia
Opublikowano
Wyciągnij wszystkie wtryski i oddaj do sprawdzenia do specjalistów. Jeżeli 3 szt wiszą to z pewnością trzeba je naprawić (zregenerować). Sprawdzenie wszystkich pokaże, czy pozostałe 3 szt również należy zregenerować, czy ich parametry (spadek ciśnienia, pylenie) są w normie. Koszt sprawdzenia to od 20 do 50 zł/szt, a koszt regeneracji od 200 do nawet 450 zł/szt. Niestety, system common rail do tanich w naprawie nie należy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.