Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witak klubowiczów tak jak w tytule zrobiłem całkowity remont 316i poza wymiana wału tłoków korb i wiadomo głowicy ale oddałem do planowania jak mam dotrzeć proszę o wasze zdanie na ten temat :lol: Pozdrawiam
Opublikowano
hmmm zastanawiam sie czy jakiekolwiek docieranie jest potrzebne, moim zdaniem poprostu nie katuj silnika ale tez nie zamulaj M40 lubia obroty powyzej 3tys ale tez bez przesady
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak zmieniałeś pierścionki to staraj się nie przyspieszać gwałtownie i kręcić jakoś wysoko. Najlepie tak miedzy 2 a 3 tysiącie. Przejedz tak przez ok 1tyś km, zlej olej i zalej świeżym nowym olejem.
Opublikowano
witam olej zalałem nowy staram się nie przekraczać 100km i mam obroty na 2000tys.i tez mój mechanik kazał mi zrobić minimum 1tys km kurde za pierścionki dałem 280zł szkoda je zajechać ostatnie wytrzymały 4miesie i jakieś 10tys km nie sety gleba +warunki pogodowe i motor pada no ale juz klepłem od wczoraj 130km i jest zarazie ok pozdrawiam i dzięki :cool2: za odp.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dlatego ostrożnie. Olej po jakiś 2tysiącach zmien. Przy docieraniu pierścienie moga one troche opiłków zgubić które będą pływaly w oleju. Lepiej nie jeździć pełnych 10 tyś tylko zaraz po dotarciu zmienić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.