Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. po moim termometrze zewnętrznym zostały tylko dwa kabelki

kupiłem już nowy+ wtyczka. mam pytanie: czy ma znaczenie jak je podepnę do termometru?czy są jakoś przyporządkowane.? pozdr.

Opublikowano
hmm mnie wydaję się że ma, jak nie miałem czasu czekać w Aso 2 tygodnie na podłączenie termometru, kupiłem u nich tylko części a na montaż podjechałem do norauto, jakiez było moje zaskoczenie kidy po odebraniu autka dalej nic nie działało :( wróciłem poprosiłem o zamianę kabelków i temperatura wróciła :D, niestety po zimie okazało się że z termometrem znów mam problemy, co się okazało w zestawie z kostką są takie 2 gumki które trzeba wcisnąć do tej kostki jako uszczelnienie niestety dopiero w aso po wymianie czujnika na nowy i kostki na nową zrobiono to jak trzeba :D kosztowało mnie to 150 zł razem z nowym czujnikiem i kostką :D

po co komu porsche skoro można sobie pośmigać Bunią :D


Zmienione specjalnie dla Kolegi z forum :D


Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego, nie mieszaj.

 

Ten czujnik, to termistor, czyli rezystor o zmieniajacej sie opornosci w funkcji temperatury. Ten element przewodzi prad jednakowo w obu kierunkach.

 

W Twoim przypadku podejrzewam, ze "specjalisci" nie oczyscili stykow i stad te ceregiele, zaczelo kontaktowac dopiero po kilku probach podlaczenia.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
hmm mnie wydaję się że ma, jak nie miałem czasu czekać w Aso 2 tygodnie na podłączenie termometru, kupiłem u nich tylko części a na montaż podjechałem do norauto, jakiez było moje zaskoczenie kidy po odebraniu autka dalej nic nie działało :( wróciłem poprosiłem o zamianę kabelków i temperatura wróciła :D, niestety po zimie okazało się że z termometrem znów mam problemy, co się okazało w zestawie z kostką są takie 2 gumki które trzeba wcisnąć do tej kostki jako uszczelnienie niestety dopiero w aso po wymianie czujnika na nowy i kostki na nową zrobiono to jak trzeba :D kosztowało mnie to 150 zł razem z nowym czujnikiem i kostką :D

Gdyby kabelki miały takie znaczenie to już inżyniery z BMW by o tym pomyśleli i kostka nie byłaby symetryczna tylko ukształtowana w taki sposób, że tylko w jednym jedynym położeniu dałaby się podłączyć. A z tego co pamiętam to ta wtyczka/kostka jest symetryczna więc znaczenia w kabelkach nie ma przy podłączeniu termometru.

Pzdr.

Opublikowano

Ale sie zrobil temat. :D

 

Zlacze jest jednym z typowych, uzywanych przez BMW i nie da rady wetknac wtyczki w gniazdo odwrotnie. Nie pozwoli na to zatrzask i klucz (wciecie we wtyczce).

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
panowie podpinam sie pod temat. wyrwalem nieopatrznie wtyczke termometru zewnetrznego ktora ulegla zniszczeniu. mam 4 przewody- czerwony niebieski brazowy i czarny. teraz jak to podlaczyc skoro termometr ma 2 piny?? mam ogrzewanie niezalezne wiec moze ktores z nich byly sparowane wlasnie do sterowania tym ogrzewaniem?? prosze o porade

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.