Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Wymieniłem ostatnio:

-olej+filtr oleju

-filtr powietrza

-filtr paliwa

Po tym wszystkim na drugi dzień musiałem wyraźnie dłużej niż zawsze kręcić rozrusznikiem żeby odpalić. Jak auto dłużej postoi to też muszę dłużej kręcić.

Cała reszta w normie. Auto normalnie odchodzi.

Podejrzewam, że problem jest po wymianie filtra paliwa.

Jak przekręcę na zapłon i poczekam aż wyłączy się pompka następnie wyłączę zapłon i za chwilę palę to jest chyba tak jak dawniej.

Tak jakby paliwo uciekało z przewodu paliwowego do zbiornika.

Może trzeba coś odpowietrzyc?

Opublikowano
zmień sobie opaski na przewodach na nowe a jak nie to możesz jeszcze kupić taki zaworek w motoryzacyjnym działający w jedną stronę, zapobiega utracie ciśnienia na układzie paliwowym i cofaniu się paliwa :norty:
Opublikowano

Witam

Sprawdziłem wszystkie połączenia. Zero przecieku. Z tego co wiem to ciśnienie na listwie to ok. 3 bary więc nawet mała nieszczelność byłaby widoczna...

 

Na zgaszonym silniku załączyłem (zwarłem przekaźnik) pompę paliwa na parę minut aby dobrze "przedmuchać" cały obieg paliwowy. Po tym zabiegu jest już ok :lol:

 

Dzięki wszystkim za radę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.