Skocz do zawartości

OLEJ NAPĘDOWY DOSTAJE SIĘ DO MISKI OLEJOWEJ


fiftigargas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam BMW X3 z 2006r. 2.0 diesel

Mam problem i to nawet bym powiedział, że poważny :!:

W jakiś niewyjaśniony sposób olej napędowy miesza się z olejem silnikowym i dostaje się do miski olejowej co powoduje, iż co jakiś czas mam zbyt duży poziom oleju w misce. Nie zauważyłem do tej pory aby działo się odwrotnie, nie dymi, wszystko wygląda dobrze, nie ma żadnych wycieków. Serwisanci BMW z którymi się kontaktowałem upierają się, że jest to niemożliwe...

 

Co robić :?:

 

Czekam Na odpowiedź :!:

 

P.S. prosiłbym o przesłanie odpowiedzi na mojego maila ( 50gargas@gmail.com )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak......na TV Turbo byl reportaż , facet miał Prawie nowe Volvo, i to samo co u Ciebie. Olej dostawał sie do oleju. Bylo to wynikiem filtra czastek stałych ktory to zle spalał sadze . Wszystko bylo wynikiem tego, ze auto jezdzilo praktycznie w miescie. A spalanie czastek stalych / projekt tego ukladu i działania jest zaprojektowana , ze nastepuje to na trasie przy wiekszych predkosciach. Reasumujac olej napedowy angazowany przez komputer cofa sie do silnika i przedostaje do oleju.

Volvo nie potrafi tego załatwic.

moze u Ciebie jest podobna sytuacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam. Obstawiam również filtr cząstek stałych. Rozmawiałem tydzień temu z serwisantem na ten temat i potwierdził, że takie przypadki się zdarzają, teraz firmy samochodowe odstępują od tego wynalazku. Ja również rozważam możliwość jego usunięcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...

No i jak kolego po usunięciu ? Problem zniknął ?

 

Borykam się dokładnie z takim samym problemem, a ledwo co go zakupiłem w komisie.

 

1. Jeśli to wina filtra cząstek stałych, to co teraz z tym zrobić ? Spalić w jakiś sposób? Czy od razu potrzebna jego wymiana za kilka tysięcy ?

 

2. Co jeszcze innego może być przyczyną tego, że mam znaczny nadmiar oleju w silniku???

 

3. I jak nasze bmw sygnalizuje o zapchanym/zepsustym DPF ? Zapala się kontrolka jakaś?

 

Proszę pilnie o odpowiedź.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.