Skocz do zawartości

destyl

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 2006

Osiągnięcia destyl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Przypomnę sie wam jeszcze ze swoim przypadkiem. Zawirosowałem swoją bunię która nie trzymała serii (zamiast 163 miała 149 KM i to na stówe nie jest flotówka) Czy szukanie utraty mocy sprzed chipa ma teraz sens tzn podpinanie pod kompa? Na poprzedniej stronie wstawiłem swoje wykresy. Teraz nie mogę powiedzieć że nie jestem z auta zadowolony ale jeśli może być lepiej to raczej należy wszystko robić by właśnie tak było. Jak najlepiej wybadać co jej dolegało (bądź nadal dolega)?
  2. Dzięki za spostrzeżenia. Na razie nie pozostaje mi nic innego jak jeździć i obserwować co będzie dalej.Będę się odzywał jakby co i przedstawiał sprawę. Czyżbym zamknął tak ciekawy temat jak "chip-tuning" Nikt po mnie już tego nie opisze?
  3. http://img228.imageshack.us/img228/8273/bild2qd.jpg Całość wygląda tak.Jednostajnie wykres wzrasta ot 1700 obrotów. Niech mi ktoś napisze czy te skoki w początkowym etapie to normalne bo z hamownią miałem do czynienie po raz pierwszy. Z reguły widzę wykresy jaklo narastającą linię a nie tak jakby następowała zmiana biegów. Czy tak to właśnie ma wyglądać?
  4. http://img863.imageshack.us/img863/9403/bild1rc.th.jpg
  5. http://img834.imageshack.us/img834/6989/bild2sw.jpg Dodam,ze kartka jakby opada w dól (bo takie ujęcie z kamerki), wiec ten moment obrotowy na wykresie nie opada tak szybko jakby się wydawało. I jeszcze jedno-poszedłem za radą forumowiczów i prosiłem o modyfikację do mocy około 180 koni gdyż zależało mi na ekonomii a nie niebezpiecznie zwiększonej mocy. Myślicie,ze rzeczywiście trzeba po tym wycięciu filtra diagnozować ten poprzedni brak trzymania serii? Na razie autko śmiga super Moment 320 (a więc taki jaki miał na początku ma teraz w zakresie od 2000 do 4000 obr. Max moc-149 KM (1) Max moc -178 KM (2) Max.Mom.obr -320 (1) Max Mom.obr -397 (2) Komputer wyświetlił mi po przejechaniu 60 km średnie spalanie 4,4(pewnie oszukuje). Po przejechaniu kilku krótkich odcinków (po 3-5km) i przy stanie 121 km pokazuje na chwile obecną 5,4 l/100km.Jazda delikatna, ale moc czuć bo pod sporą górkę leci 160km/h. Zmierzę mu zużycie tradycyjnie na dystrybutorze, bo na razie nie wierze w takie cuda.Na dodatek latam na 225/45R17" a w oryginale 205/55R16" wiec na pewno rzeczywiste zużycie jest jeszcze ciut większe
  6. http://zalacznik.wp.pl/06/d675/Bild2.jpg?o2=76786&wid=2138&p=2&t=IMAGE&st=JPEG&ct=QkFTRTY0&POD=1&type=NORMAL&zalf=Nowe&tsn=130532198534134930&sid=c114c888d410457df328ccc12764d4d9 Moment 320 (a więc taki jaki miał na początku ma teraz w zakrecie od 2000 do 4000 obr. Max moc-149 KM (1) Max moc -178 KM (2) Max.Mom.obr -320 (1) Max Mom.obr -397 (2) Nieporadnie sobie radzę ze wstawianiem obrazów. Zrobiłem zdjęcie kamerką internetowa mojego wykresu. Początkowo byłem zadowolony, ale ostatnia wypowiedź mnie zbiła z tropu. Naprawdę sądzisz,że te 178KM to duża przesada? Wziąłem pod uwagę bardzo słabą serię dlatego tez nie jest to 200KM. Co do turba to nie potrafię dobrze ocenić jego wcześniejszej i teraźniejszej pracy bo woziłem się dotąd benzyniakami i to do 100KM
  7. dzięki. Mam nadzieję,że właśnie dlatego
  8. VG02632 -byłbym wdzięczny.Ja nie doszukałem się nigdzie tam magicznego "fleet" więc uznałem,ze to jednak nie flotówka, ale zobaczcie fachowym okiem bo nie wiem gdzie tego szukać.
  9. Wyciąłem DPF-a i zrobiłem chip tuning dokładnie za radą forumowiczów którzy sie na tym znają bardziej niz ja. Zostało na 180KM i momencie 400 (ałe ładnie wypłaszczonym w szerokim zakresie. Martwi mnie tylko to,że moja bunia (4,5 letnia) z rzekomym przebiegiem 49tys (potwierdzany z ASO w Niemczech jako 2latek oraz w Polsce jako 4latek) nie trzymała serii na hamowni. Wskazała 149KM. Czy to musi oznaczać,ze przebieg jest oszukany? Dodam,ze filtr DPF przed pierwszym hamowaniem był dość zapchany. Już wracając do domu 60 km zauważyłem ,ze ma mniejszy apetyt na paliwko przy niezmiennym stylu jazdy
  10. a ja właśnie dziś usunąłem. Za tydzień wypowiem się czy przybywanie oleju w misce zakończyło się
  11. Dzięki wielkie za radę.Dopiero teraz wiem jak to wszystko ma się do mocy i spalania. Zrobię tak jak radzicie. Teraz tylko oczekiwanie na termin i lekka obawa czy czegoś mi nie spaprają.
  12. Chcę wstawić chipa do E90 320d (163 KM) (przy okazji usunięcia filtra DPF, bo robi mi niezłe zamieszanie) Najbliższy zakład to V Tech w Rzeszowie. Kto robił tam cokolwiek z tych rzeczy u nich? Poradźcie, proszę. i jeszcze jedno (zanim za tydzień się u nich pojawię) - Czy warto wstawiać chipa oczekując mniejszego spalania przy typowej jeździe? (tzn bez zbytnich szaleństw) Moja bunia jak na razie na trasie łykała 6,2 litra
  13. Wielki BRACIE proszę o rozkodowanie VG02632
  14. Hejka. dawno nie zaglądałem. Ty piszesz o otworze wewnatrz z którego rzeczywiscie przy dobrze odpowietrzonym układzie ma tryskać płyn. Ja zauważyłem na zewnątrz otwór,ale juz sie uspokoiłem, bo układ pracuje ok a myslę,ze w razie wyrzucenia płynu to przez ten otwór ma ściekać to, co zostanie wyrzucone przez zaworek w zakrętce. Mysle,ze to żadna wada skoro cos takiego mam, ale dzięki,ze odpisałeś. Mam teraz inny problem -zauważyłem podnoszący sie stan oleju,a jeżdżę tylko na samych krótkich trasach3 -5 km więc mysle,ze filtr DPF miesza i powoduje ściekanie ropy do oleju gdyż nie pozwolę zakończyc zainicjowanego procesu wypalania sadzy. Za późno to zauwazyłem, bo przegoniłbym go gdzies na trasie. Ostatnio pracował 2 godziny na wolnych obrotach podczas ozonowania instalacji klimy i załatwiło mi to konkretnie filtr -to moja opinia. Mam zamiar go wyciąć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.