Hejka. dawno nie zaglądałem. Ty piszesz o otworze wewnatrz z którego rzeczywiscie przy dobrze odpowietrzonym układzie ma tryskać płyn. Ja zauważyłem na zewnątrz otwór,ale juz sie uspokoiłem, bo układ pracuje ok a myslę,ze w razie wyrzucenia płynu to przez ten otwór ma ściekać to, co zostanie wyrzucone przez zaworek w zakrętce. Mysle,ze to żadna wada skoro cos takiego mam, ale dzięki,ze odpisałeś. Mam teraz inny problem -zauważyłem podnoszący sie stan oleju,a jeżdżę tylko na samych krótkich trasach3 -5 km więc mysle,ze filtr DPF miesza i powoduje ściekanie ropy do oleju gdyż nie pozwolę zakończyc zainicjowanego procesu wypalania sadzy. Za późno to zauwazyłem, bo przegoniłbym go gdzies na trasie. Ostatnio pracował 2 godziny na wolnych obrotach podczas ozonowania instalacji klimy i załatwiło mi to konkretnie filtr -to moja opinia. Mam zamiar go wyciąć