Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam BMW X3 z 2006r. 2.0 diesel

Mam problem i to nawet bym powiedział, że poważny :!:

W jakiś niewyjaśniony sposób olej napędowy miesza się z olejem silnikowym i dostaje się do miski olejowej co powoduje, iż co jakiś czas mam zbyt duży poziom oleju w misce. Nie zauważyłem do tej pory aby działo się odwrotnie, nie dymi, wszystko wygląda dobrze, nie ma żadnych wycieków. Serwisanci BMW z którymi się kontaktowałem upierają się, że jest to niemożliwe...

 

Co robić :?:

 

Czekam Na odpowiedź :!:

 

P.S. prosiłbym o przesłanie odpowiedzi na mojego maila ( [email protected] )

Opublikowano

Powiem Ci tak......na TV Turbo byl reportaż , facet miał Prawie nowe Volvo, i to samo co u Ciebie. Olej dostawał sie do oleju. Bylo to wynikiem filtra czastek stałych ktory to zle spalał sadze . Wszystko bylo wynikiem tego, ze auto jezdzilo praktycznie w miescie. A spalanie czastek stalych / projekt tego ukladu i działania jest zaprojektowana , ze nastepuje to na trasie przy wiekszych predkosciach. Reasumujac olej napedowy angazowany przez komputer cofa sie do silnika i przedostaje do oleju.

Volvo nie potrafi tego załatwic.

moze u Ciebie jest podobna sytuacja.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam.

 

Sprawdziłem!

Niestety to nie był filtr cząsteczek stałych. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia - niestety to też nie to....

Czy ktoś może mi jeszcze coś podpowiedzieć?

 

Pozdrawiam.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
To chyba pozostaje lejący wtryskiwacz.
Opublikowano
Witam. Obstawiam również filtr cząstek stałych. Rozmawiałem tydzień temu z serwisantem na ten temat i potwierdził, że takie przypadki się zdarzają, teraz firmy samochodowe odstępują od tego wynalazku. Ja również rozważam możliwość jego usunięcia.
  • 1 rok później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

No i jak kolego po usunięciu ? Problem zniknął ?

 

Borykam się dokładnie z takim samym problemem, a ledwo co go zakupiłem w komisie.

 

1. Jeśli to wina filtra cząstek stałych, to co teraz z tym zrobić ? Spalić w jakiś sposób? Czy od razu potrzebna jego wymiana za kilka tysięcy ?

 

2. Co jeszcze innego może być przyczyną tego, że mam znaczny nadmiar oleju w silniku???

 

3. I jak nasze bmw sygnalizuje o zapchanym/zepsustym DPF ? Zapala się kontrolka jakaś?

 

Proszę pilnie o odpowiedź.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.