Skocz do zawartości

[e46 316Ti 2002r] Czkawka + zgrzyt


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ostatnio zakupilem BMW 316Ti coz autko fajne lecz jest pare baboli:

 

1. Co moze byc przyczyna ze na wolnych obrotach faluja obroty ? tak miedzy 500 a 1000obr przy tym trzesie delikatanie buda oraz brak mocy przy niskich obrotach do 2000obr jak wcisne gaz w podloge jest czkawka(przyduszenie) a pozniej juz normlanie przyspiesza ( jest to dosc uciazliwe) poczytalem troche i czy moze to byc sonda lambda? czy swiece? jesli sonda lambda to jak patrzylem na kanale okazuje sie ze mam 2sondy przed katalizatorem i za. Czy jest mozliwosc sprawdzic to jakos miernikiem? ktora jest padnieta? (czy w gre wchodzi tylko podpiecie pod IMPE? ), czy jak samochod dlugo stał to mogl zlapac bledy sondy ? (jest taka mozliwosc w ogole?) i przez to jest taki problem.

 

2. po drugie ;) przy odpalaniu silnika slychac "zgrzyt" rozmawialem z jednym z "mechanikow" i tlumaczyl mi cos o jakis katach silnika ze jest pod katem i oleju nie dostaje odrazu na jakiejs pompce przy popychaczach? :mad2: (nic ze tego nie rozumiem ;) ) czy to jakis napiczacz moze? ten zgrzyt jest czesto gesto! lecz czasami go nie ma :| i juz totalnie zglupialem !!

 

czekam na szybka odpowiedz i z gory dziekuje (prosze o wyrozumialosc dopiero zaczynam przygode z BMW )

Opublikowano

zobaczymy co to bedzie jade na komputer tak bedzie najlepiej,

 

a z tym zgrzytem to juz mam drugie autko i jest to samo :| tez obstawiam rozrusznik .....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.