Skocz do zawartości

PROBLEM Z AUTOMATEM


Kluczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam taki maly problem, kiedy jade 180 i trzymam gaz do konca w tedy skrzynia nie potrafi mi zmienic biegu z 4 na 5 gdy popuszczam gaz i spadaja obroty wskakuje 5 i mozna jechac juz szybciej, w skrzyni nie byl wymieniany olej nigdy tam nic nie ruszalem autpo mam juz ponad 2 lata nigdy nim nie szalalem teraz tak jakos sprawdzilem i troszke sie zaniepoko

ilem czy jest to normalne czy cos jest nie tak moze ktos mi tu pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam nigdy nie jezdzilem automatem,ale wiem ze w automatach wazna jest wymiana oleju a ty piszesz ze juz dwa lata jezdzisz i nic nie robisz....eksploatacja samochodu jest wazna wymiana olejow filtrow.... miedzy innymi od tego zalezy zywotnosc samochodu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem tak eksploatacja samochodu jest tylko co do wyminy tego oleju jest duzo za i przeci podobno olej w skrzyni jest dozywotni bo sa jakies drobinki w tym oleju i po wimianie one wylewaja sie wraz z olejem. no i tu jest problem czy ryzykowac czy niee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o wymiane oleju to każdy twierdzi co innego .jeśli chodzi o twoją usterke to może być wina elektroniki .jeśli nie ingerowałeś przed usterką w aucie to najlepiej podjechać na kompa i sprawdzić czy nie ma błędów.powiem tak złapałem kapcia w przednim kole lewym i założyłem zapasówke na większym profilu i już mi automat nie wrzucał wszystkich biegów.a ja już prawie skrzynie naprawiałem .więc polecam jechać na kompa najlepiej gdzieś gdzie robią skrzynie tam najlepiej z djagnozują ci usterke.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia gdzie w twojej okolicy jest jakiś warsztat od skrzyń.Spróbuj na necie poszukać .Jeśli chodzi o olej to może być za mało lub za dużo.ze skrzynią automatyczną jest tak musi być olej taki jaki przypisuje producent i tyle ile książka pisze i nie inaczej bo skrzynia nie będzie chulać jak należy.Najlepiej by było jechać do ludzi od naprawy automatów ale wiadomo to kosztuje .może wymień ten olej jak masz gdzie i filter.to nie jest majątek a zawsze wiadomo że z tej strony jest ok!(bo twoja usterka może ale nie musi oznaczać mechaniczne uszkodz. skrzyni)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie mysle ze to nie jest usterka mechaniczna masz racje moze byc za duzo oleju dzije sie to tylko przy duzych obrotach jak bo jak sie jedzie normalnie to wszystko gra skrzynia cacy! Dziekuje Ci bardzo za troszke pomocy;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A do kompa się podłączałeś ?? Jakieś błędy wykryłeś ??

 

A co do wymiany oleju - jeżeli masz skrzynię z zieloną naklejką to faktycznie niemiecki producent pisze, że to skrzynia bezobsługowa. Ale prawda jest taka, że tam mało kto przejeżdża jednym autem 200.000 km. Po 200.000 km należy wymienić olej w skrzyni !!! Jeśli tego nie zrobisz to możesz się spodziewać "getribe" koło 240.000 km. Następna rzecz to sterowniki. One potrafią dawać błędy na szynę komunikacyjną. Bez kompa i fachury ciężko to diagnozować. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nabite 290tys no i pod kompa juz sie podlaczylem blad wyskoczyl tylko o podusce powietrznej dokladnie napinator pasu! hmm kurcze zaryzykuje w tym miesiacu z tym olejem i go wymienie zobaczymy mam nadzieje ze to pomoze!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.