Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Nosze sie z zamiarem kupna E39. Problemem u mnie jest to ze mieszkam w Norwegii a niestety tutaj jesli chodzi o samochody, wybor jest dosc skromny. Przerejstrowywac auta i sciagac sie nie oplaca itd, to mnie nie interesuje.

 

Szukam szczegolnie 528 z rocznika ok 98. Niestety nie ma zbyt duzego wyboru tutaj z tego co bym chcial. A chodzi mi o manualna skrzynie. Jest kilka ciekawych ale na automacie... Wiec myslac troche wykabinowalem czy nie lepiej byloby kupic 520 w manualu, z ciekawym wyposarzeniem i mozliwie nie za duzym przebiegiem... i kupic silnik, skrzynie, kompa, dyfer itd i przerobic w Polsce.

 

Lepszym wyjsciem byloby znalezc 523, bo tam wystarczy zmienic kompa i silnik( z tego co wiem reszta ladnie pasuje) , ale z nimi tez jest roznie, a to duzo przejechane, cienkie wyposarzenie no i automaty...

 

i pytanko do was, jak uwazacie, czy lepiej kupic 520\523 i przerabiac czy zostac jednak przy szukaniu 528... ?

 

czy szukac 528 w automacie i przerobic na manuala?

 

pytanie szczegolnie do tych, ktorzy maja pojecie o swapie i kosztow takich zabaw.

 

8 000 starczylo by na przerobienie 520 na 528 z czesciami ?

 

czy wtedy lepiej wybrac przerobke 528 na manuala ( mysle ze 4000 by starczylo ze skrzynia)

 

moim zdaniem najlepiej byloby kupic 523, nawet w automacie, i zmienic silnik ze skrzynia i zestaw pedałów

 

:8)

 

Pozdrawiam

B M W
Opublikowano
Najlepiej to kupić 528 i nic nie przerabiać. Zarejestrować i ubezpieczyć w Polsce, a jeździć w Norwegii. Tak będzie najtaniej.
Opublikowano
Najlepiej to kupić 528 i nic nie przerabiać. Zarejestrować i ubezpieczyć w Polsce, a jeździć w Norwegii. Tak będzie najtaniej.

to by było najlepsze wyjscie ale słyszałem ze w norwegi autem zarejestrowanym np. w Polsce możesz jeździć max 1 rok (jestem ciekaw jak oni to sprawdzają)

mam znajomego co tam pracuje i takie cos mi opowiadał nie wiem czy to prawda ale on własnie po roku niestety musiał kupic u nich auto co nie jest wcale tanie bo ceny mają kosmiczne patrząc na nasz i zachodni rynek

nawet nie opłaca sie targac do nich auta kupionego w polsce bo rejestracja i podatki tez mają kosmiczne

Opublikowano

Raz na rok przyjeżdżasz do Polski na przegląd i odnowienie ubezpieczenia. Podróż masz gratis, bo różnica w cenie zwraca ci za paliwo, a przy okazji odwiedzisz rodzinę i znajomych. To jest kraj UE więc nie mogą Ci zabronić jeździć Twoim własnym samochodem.

Mój kuzyn mieszka w Holandii od prawie 10 lat, pracuje, spłaca tam kredyt hipoteczny, a auto ma zarejestrowane w Polsce (740i) bo to mu się dużo bardziej opłaca.

Opublikowano

Norwegia nie jest w unii europejskiej i nie jest to mozliwe.

 

A sprawdzic moga to w sposob taki iz kazdy wjazd do miasta jest monitorowany i trzeba oplacac, wykupuje sie abonament i zaklada chipa z ktorego odczytuja. a bez chipa kamera lapie tablice i dochodza :P 50 tys zlotych i koszty odcholowania pojazdu napewno przemawiaja by kupic auto tutaj.

 

wiem ze 528 gotowe takie jak trzeba jest najlatwiej kupic, ale jesli nie ma wyboru ? albo doplacac ok 15 tys wiecej by znalezc sredniego manuala mi sie nie podoba...

B M W
Opublikowano

A byłem przekonany, że tylko Szwajcaria jest taką wyspą. Człowiek się uczy całe życie.

No to, jednym słowem, pupa blada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.