Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuję zakup BMW E39 530d, jednak w autku, które oglądałem i testowałem zaniepokoiło mnie sprzęgło.

Bardzo szybko "puszcza" pare centymetrów nad podłogą.

Czy ktoś z użytkowników tego auta może potwierdzić, że tak powinno być? Czy nie powinno puszczać trochę wyżej??

A jeśli to jakaś powstała wada, może ktoś wie co może być przyczyną??

Opublikowano

Zrób test (tylko nie powtarzaj tego zbyt często bo dośc mocno obciąża skrzynię). Odpal auto, wrzuc 5-tkę i powoli spróbuj ruszyc. Jeśli auto zgaśnie, tzn, że sama tarcza sprzęgła jest jeszcze ok.Byc może przyczyny usterki należy szukac w wysprzęgliku lub dwumasie. Jak pójdzie na 5-tce bez zdławienia, tzn, że tarcza sprzęgła jest już do wymiany.

Pzdr.

Opublikowano
Taki test to juz raczje przy totalnie slizgajacym sie sprzegle.

Ale zawsze to już pokaże, że jest coś zajechane...

Pzdr.

Opublikowano

Na jalowych obr jest zbyt malo Nm, zeby sie slizgalo. Trzebaby dodac troche gazu, ale takie zdlawianie silnika nie jest dobre dla samego silnika.

Najlepiej to rozpedzic sie na III albo IV biegu, podnoszac powoli obroty do ktorych jest max moment (najlepiej 2000obr - jest znikoma turbodziura w porownaniu do 1700), po czym dać w pyte.

Jak wystartuje od razu, to ok. Jak chwile pomysli i dopiero przyspiesza, to juz sprzeglo ma maly uslizg, przy większym uślizgu to wręcz podniosą sie obroty zanim auto zacznie przyspieszac.

Opublikowano
Jeśli sprzęgło puszcza i łapie nisko, to znaczy, że nie jest zużyte, no chyba, że ktoś kombinował coś przy wysprzęgliku. Jeśli wysprzęglik jest ok, to stawiałbym, że to sprzęgło jest nowe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.