Skocz do zawartości

Pilne pytanie o alusy do e-36 - z góry dzięki za info


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W Wypadku rozwaliłem 2 felgi. Zaproponowano mi do e-36 touringa obniżonego o 3 cm alusy 17" na 8J. Czy ktoś jeździ na takiej feldze w obniżonym nadwoziu - jeśli tak to na jakiej oponie - wysokość balona. Ja obawiam się że ze względu na parametr 8 J felga będzie za ciasna. Prosze o podpowiedź. Do tej pory jeździłem na felgach 16 7J z balonem 55 i było ok.
Opublikowano

Witam

Ja bym na Twoim miejscu pozostal przy 16. Mialem w swoim E36 fakt że na seryjnym zawieszeniu ale 17" na oponach 225/45/17 i 235/45/17 tył. Oczywiście da się jeździć ale trzeba uważać na nasze drogi. Poza tym tłumienie nie jest najlepsze przez co szybciej wybija się zawieszenie. W Twoim przypadku dodatkowo masz jeszcze obniżone zawieszenie wiec wogóle bym sie nie zastanawiał nad 17" tylko od razu 16". Chyba że dla Ciebie liczy się tylko wygląd i nie przeszkadza Ci jak na każdym dołku czuć że w niego wjeżdżasz a zawieszenie "wali" jak cholera.

Opublikowano

PabloM ma w e 36 319i , niski zawias, oponki przód 215/35/17 tył 225/45/17 i jest baardzo nisko...

Z tego co wiem to właśnie leci do Irlandii i nigdy nie wraca :roll2: ...

 

Ja mam 225/45/17 zawias seria i nie jest tak tragicznie, da się jechać...

Opublikowano

ja mam 17" na 8J ET35 zawias lekko nizej. opona 225/45/17. nie jest najgorzej. zalezy kto co lubi. jak wolisz komfort to 16 jak wyglad to 17. jednemu zoska drugiemu maryska :D

 

pozdro

Opublikowano
mialem szerokosc 8cali, teraz jest 8,5 i nic mi nie obciera ... aha a tyl mam nisko :) natomiast przod wysoko - niewiem co za debil zalozyl takie sprezyny ;/
kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano
Ja jeździłem na 225/45/17 tył i przód zawias oryginalny nic nie obcierało ale nie dałem rady w Wa-wie i zmieniłem na 15 calowe "balony"... i jest o niebo wygodniej ale okropnie to wygląda...
Opublikowano
Myśle że 16tki są najlepszy rozwiązaniem bo to takie optymalne rozwiazanie dla ładnej prezentacji i komfortu wraz z oszczednosciami ;) Na pewno wielu ludzi z 17tkami powie ze to nie problem jesli chodzi o dziury... ale mysle ze 16tki są wystarczające.
Opublikowano
Ja wam powiem ze ostatnio sie poddalem i zdjalem nawet moje 16" 225/50 na rzecz oryginalnych bmw 15" i opon 195/60. Na tamtych bujało w koleinach niemilosiernie, po 30 tys. w polsce opony halasowaly prawie tak jakby lozyska byly do wymiany, no i paliła o 1,5 litra wiecej niz teraz. Szkoda ale takie sa polskie realia. Moze gdybym zrobil remont zawiechy (wszystkie gumki, laczniki i amory) albo zmienil zawieche na normalną (mam 60/40) to byloby lepiej ale skoro na normalnych 15" jest dobrze to szkoda kasy.
Zbir
Opublikowano
felga powina spasować,ja miałem 17 i szerokość to było chyba 8 cali opony 245 i 225 i nic nie obcierało.Sprzedałem je bo były za duzym hardcorem,17 jest strasznie twradom oponom +sportowe zawieszenie jakie ja mam to było naprawde za twardo.Teraz mam 15 i chyba zaczne szukać zpowrotem 17 ach ten wygląd
Opublikowano
.. chyba zaczne szukać zpowrotem 17 ach ten wygląd

 

 

dokladnie .. komfortowo to ja mam w zimie .. a w lecie jak narazie przy ilosci kilometrow ktore robie (ok25kkm rocznie) nic mnie nie zmusi do zmiany rozmiaru felg - no chyba ze znajde moje wymarzone 18tki od m-pakietu do e46 za dobra kaske :twisted:

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.