Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeszcze myszy by wchodzily w gre. :D

 

A tak powaznie jak zaczol mi sie wlaczac, pomyslalem ze pierwsze chlody i wymienilem akumulator (moze troche pomoglo)

Teraz potrafi mi sie wlaczyc tak raz w tygodniu, sam sygnal albo z klaksonem.

Opublikowano

komputer prawdę ci powie - a dokladnie DIS w częsci pt. logi z alarmu

bedzie wiadomo czemu się ostatnie 10 razy wzbudzilo

i wtedy już spora szansa że szybko dojdziesz.

 

 

Jak komputera nie masz, to spróbuj jak mariusz pisze - odłączyć czujkę pod klapą silnika. Często zdycha.

 

 

Choc - jesli piszesz ze u ciebie raz sie włącza tak ze wszystko wyje, a raz inaczej, to moze byc cos z samym alarmem nie tak a nie z czujką :-(

Ale to znow komputerem do sprawdzenia

Opublikowano

Dzieki za odpowiedzi.

Musze przyznac ze dobrych mechanikow mamy w polsce i na tym forum, odkad napisalem tego posta to jeszcze ani razu mi sie wlaczyl :D

 

A powaznie czy mozliwe jest zeby temperatura miala jakis wplyw na alarm, bo ostatnio troche cieplej i sie nie wlacza.

Czy moze ktos wie czy w e60 i e61 sa takie same alarmy czy czyms sie roznia, i jak powinna zachowywac sie lampka sygnalizujaca wlaczenie alarmu bo zauwazylem ze u mnie po zamknieciu drzwi mryga szybko.

Opublikowano

temperatura ma wpływ

 

głównie chodzi o wilgotność w elektryce, i styki

 

u mnie PDC powoli budzi się do życia ze snu zimowego

zdechł w pierwszym tygodniu stycznia, jak było -17

ostatnio odkąd zrobilo się cieplej coraz częsciej działa

  • 4 tygodnie później...
  • 9 lat później...
Opublikowano
W sterowniku DWA zapisuje sie błąd po wybudzeniu alarmu..... i w tym błedzie jest opisany sygnał z jakiego alarm został aktywowany. Odczytaj błądy - Inpa bedzie wskazana :)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

Przerabiałem te same objawy w Audi A6C6 2005 sedan. Alarm załączał się samoczynnie po ok 20 sekundach po uzbrojeniu tj. zamknięciu auta z pilota.

Zacząłem po prostu od odłączenia syreny ( w A6C6 znajduje się pod maską w okolicy podszybia, natomiast w E60 według schematu syrena znajduje się pod tylnym zderzakiem po prawej stronie). Po zdemontowaniu syreny, oczywiście usterka ustąpiła. Otworzyłem hermetycznie i mocno zamkniętą obudowę syreny - co się okazało, płytka elektroniczna i kilka elementów było skorodowane i prawdopodobnie przepalone. Wszystko wskazywało,że mikrozwarcie wzbudzało impuls alarmu.

Po demontażu syreny, usterka całkowicie ustąpiła, światła nie migają, nie ma żadnych oznak samowłączającego się alarmu.

Może ta wskazówka komuś pomoże i naprowadzi na usunięcie usterki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.