Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam! Dzisiaj w miescie zatrzymalem sie na swiatlach i raptownie zaczelo szarpac autem ( tzn auto sie trzeslo tak jakby silnik przenosil drgania na karoserie), ale jak ruszylem i auto weszlo na obroty to wszystko ok nie szarpie auto ma moc jest ale jak sie zatrzymam to drga cale auto. Wie ktos moze co to jest , wedlug mnie to poduszka silnika ale nie jestem pewien dlatego prosze o rady. Moje auto to Bmw e39 530d automat Edytowane przez maciej0610
Opublikowano
Bardzo prawdopodobne że to właśnie jedna z poduszek zawieszenia silnika, nie mniej jednak polecam się podłączyć pod komputer bo może to być wina wtrysków, ew. pomp. Trzeba sprawdzić ciśnienia paliwa i korekcję na wtryskach.
Opublikowano

Wielkie dzieki za odpowiedz. Jakas godzine temu odpalilem auto i wszystko jest ok takze nie wiem czy poducha sie ulozyla czy problem jest gdzie indziej, w tej chwili nie mam mozliwosci podpiecia pod komputer bo jestem u rodziny w holandii i zabardzo nie wiem czy jechac do polski zeby wiekszych szkod nie narobic a mam 900km do domu. A jakie sa objawy padajacych wtryskow ?? bo u mnie silnik pracuje rowno, moc jest normalna nie dlawi sie wszystko ok tylko te wibracje.

Pozdrawiam

Opublikowano
Przy wtryskach będzie kopcił przy mocnym przyspieszaniu, silnik może pracować równo powodując wibracje ale jest wtedy ciut głośniejszy. Posprawdzaj jeszcze jeśli masz możliwość zawieszenie tłumika na całej jego długości.
Opublikowano
Dzieki za odpowiedz. W innym tremacie ktos pytal o czarno-czerwony wezyk ktory idzie w komorze silnika po prawej stronie patrzac od przodu auta i tam napisali ze ten wezyk jest od podcisnieniowego usztywniania poduszek silnika, a ja zauwazylem dzisiaj ze u mnie ten wezyk jest pekniety i tak sie zastanawiam czy to nie jest czasem moj problem. Dodam ze auto dzisiaj chodilo normalnie zero wibracji.
Opublikowano

Jeśli poducha nie jest ssana (a w czasie postoju jest ssana najmniej) to wydaje mi się, że powinna bardziej tłumić. Zaś większe podciśnienie bardziej ją usztywnia. O ile nie mam bladego pojęcia. Kilka tygodni temu wymieniałem węże podciśnienia, i dołożyłem przy okazji wakuometr na rozgałęźnik za pompą próżniową, który wskazuje że na wolnych obrotach podciśnienie wynosi od. -0,8 do -0,9 bar. W czasie jazdy podchodzi pod -1 bar. Czy to aż taka wielka różnica dla poduszek, tego nie wiem.

U kolegi może coś się zmieniać przy np. lekko nierównym ustawieniu auta (przechył w prawo lub w lewo) wtedy padnięta poducha poddana większym obciążeniom powinna powodować zwiększenie wibracji.

Opublikowano
i dołożyłem przy okazji wakuometr na rozgałęźnik za pompą próżniową, który wskazuje że na wolnych obrotach podciśnienie wynosi od. -0,8 do -0,9 bar.

 

Dzięki :!: :wink:

Zadalem kiedys to pytanie i nikt nie wiedział.

U mnie ewidentnie gdzies ucieka podcisnienie - czuje to zarowno na pedale hamulca (mocniej trzeba deptać), na tym, ze zmienna geometria nie otwiera sie do konca i nie ciagnie jak powinien przy niskich obr. i te wibracje na wolnych obr. Jest też moment, ze to znika i wszystko pracuje jak nalezy.

Opublikowano
Witam! Od trzech dni autem juz nie wibruje na postoju, nie mam pojecia co to bylo ale problem ustal nie wiem czy poduszka sie ulozyla czy problem byl z podcisnieniem czy to cos bardziej powaznego ale narazie jest ok.
Opublikowano
a ja stawiam na wtryski - same się nie naprawią zapewne problem wruci czasem nawet dopiero po miesiacu - komputer prawde ci powie
Opublikowano
Jeśli poducha nie jest ssana (a w czasie postoju jest ssana najmniej) to wydaje mi się, że powinna bardziej tłumić. Zaś większe podciśnienie bardziej ją usztywnia. O ile nie mam bladego pojęcia. Kilka tygodni temu wymieniałem węże podciśnienia, i dołożyłem przy okazji wakuometr na rozgałęźnik za pompą próżniową, który wskazuje że na wolnych obrotach podciśnienie wynosi od. -0,8 do -0,9 bar. W czasie jazdy podchodzi pod -1 bar. Czy to aż taka wielka różnica dla poduszek, tego nie wiem.

U kolegi może coś się zmieniać przy np. lekko nierównym ustawieniu auta (przechył w prawo lub w lewo) wtedy padnięta poducha poddana większym obciążeniom powinna powodować zwiększenie wibracji.

Różnica podciśnienia nie ma dla poduszek żadnego znaczenia, ponieważ ich utwardzanie sterowane jest elektrozaworem (podobnym do tego od turbiny i od zaworu AGR). Na wolnych obrotach poduszki tłumią tylko na gumie.

Opublikowano
Tez tak podejrzewam ze to wtryski. Jakich kosztow moge sie spodziewac jesi chodzi o 1 wtrysk i czy trzeba wymieniac jeden czy wszystkie?
Opublikowano
jeden wtrysk boscha na allegro dostaniesz za 620pln , wymiana to nie wiem zalezy gdzie, wszystkich raczej nie musisz chyba że po diagnozie komp okaże się że kilka szt już masz na wykończeniu
Opublikowano
No wlasnie jakos z allegro mi sie nie widzi kupowanie takich rzeczy troche sie obawiam o jakosc. 620zl to jest cena za regenerowany tak?
Opublikowano

to jest cena za nowy oryginalny pełnowartościowy - jakiś czas temu miałem problemy, zakupiłem takowy i wszystko było i jest ok.

Regenerowana chodzą coś koło 300-400PLN

Opublikowano
to jest cena za nowy oryginalny pełnowartościowy - jakiś czas temu miałem problemy, zakupiłem takowy i wszystko było i jest ok.

Regenerowana chodzą coś koło 300-400PLN

Nowy wtrysk do 3.0d czy do 2.5d nie kupisz taniej niż 950 zł w hurtowni (pod dobrych rabatach). Za ok. 600 zł są regenerowane przez Boscha, zapakowane identycznie jak nowe (zgrzana folia + nowe pudełko).

Regeneracja własnych szpryc kosztuje od 150 zł - do nawet 450 zł.

Opublikowano
Poszukaj serwisu Bosch-a (Bosch Diesel Service) w swojej okolicy lub innego warsztatu trudniącego się w regeneracji wtryskiwaczy. Powinni mieć tester Boscha EPS200, którym sprawdzają parametry wtryskiwaczy przed i po regeneracji.
Opublikowano
to jest cena za nowy oryginalny pełnowartościowy - jakiś czas temu miałem problemy, zakupiłem takowy i wszystko było i jest ok.

Regenerowana chodzą coś koło 300-400PLN

Nowy wtrysk do 3.0d czy do 2.5d nie kupisz taniej niż 950 zł w hurtowni (pod dobrych rabatach). Za ok. 600 zł są regenerowane przez Boscha, zapakowane identycznie jak nowe (zgrzana folia + nowe pudełko).

Regeneracja własnych szpryc kosztuje od 150 zł - do nawet 450 zł.

 

Ja kupiłem nowy tu: http://allegro.pl/item917938168_wtryskiwacz_wtrysk_bmw_e46_3_0_d_330d_nowy.html

i był faktycznie nowy - idioty ze mnie nie róbcie bo tyle to jeszcze rozróżnię, widziałem jak wyglądają i pachną elenenty używane a jak nowe tym bardziej że na worku jest oryginalna nalepka boscha z numerem oem

Opublikowano
to jest cena za nowy oryginalny pełnowartościowy - jakiś czas temu miałem problemy, zakupiłem takowy i wszystko było i jest ok.

Regenerowana chodzą coś koło 300-400PLN

Nowy wtrysk do 3.0d czy do 2.5d nie kupisz taniej niż 950 zł w hurtowni (pod dobrych rabatach). Za ok. 600 zł są regenerowane przez Boscha, zapakowane identycznie jak nowe (zgrzana folia + nowe pudełko).

Regeneracja własnych szpryc kosztuje od 150 zł - do nawet 450 zł.

 

Ja kupiłem nowy tu: http://allegro.pl/item917938168_wtryskiwacz_wtrysk_bmw_e46_3_0_d_330d_nowy.html

i był faktycznie nowy - idioty ze mnie nie róbcie bo tyle to jeszcze rozróżnię, widziałem jak wyglądają i pachną elenenty używane a jak nowe tym bardziej że na worku jest oryginalna nalepka boscha z numerem oem

Dowiedz się w Bosch-u kiedy ten numer 0 445 110 047 został zastąpiony przez 0 445 110 226 (3.0d 184 KM i 193 KM), wtedy dowiesz się czy kupiłeś nowy, czy regenerowany. Aktualnie nie są dostępne w hurtowniach wtryski z końcówką 047, a 226 kosztuje w detalu ok. 1500 zł.

Opublikowano

Jak już to 0 445 110 047 został zastąpiony przez 0 445 110 266 (nie 226)

a tu: http://allegro.pl/item936026420_wtryskiwacze_bmw_cr_nowe_bosch_w_wa_f_ra_vat.html masz o właściwym numerze i cena trochę lepsza (860) niż mówisz a co do wcześniejszego to jedyne co sobie dam wmówić że to mogła być dobra podróbka lub leżak magazynowy NOWY ale nie wtrysk po regeneracji (takowe na allegro chodzą od 400-450zł) i raczej nie da się ko tak wycackać żeby wyglądał jak nowy.

Może mają jeszcze gdzieś nowe leżaki magazynowe o numerze 0 445 110 047.

Zadzwoń jeszcze do FOTY tam wydaje mi się że ktoś ze znajomych ostatnio kupował poniżej 1000pln - można się z nimi targować do 10% są w stanie zejść.

Opublikowano
Jak już to 0 445 110 047 został zastąpiony przez 0 445 110 266 (nie 226)

a tu: http://allegro.pl/item936026420_wtryskiwacze_bmw_cr_nowe_bosch_w_wa_f_ra_vat.html masz o właściwym numerze i cena trochę lepsza (860) niż mówisz a co do wcześniejszego to jedyne co sobie dam wmówić że to mogła być dobra podróbka lub leżak magazynowy NOWY ale nie wtrysk po regeneracji (takowe na allegro chodzą od 400-450zł) i raczej nie da się ko tak wycackać żeby wyglądał jak nowy.

Może mają jeszcze gdzieś nowe leżaki magazynowe o numerze 0 445 110 047.

Zadzwoń jeszcze do FOTY tam wydaje mi się że ktoś ze znajomych ostatnio kupował poniżej 1000pln - można się z nimi targować do 10% są w stanie zejść.

Masz rację, przepraszam. Sprawdzałem w IC, a tam 047 jest niedostępny i jest info o zastąpieniu przez 266, którego cena detaliczna wynosi ok 1500 zł. Zajrzałem do Foty i można 047 kupić w detalicznej cenie podobnej do tej, którą zapłaciłeś na allegro. Ja bym to dostał trochę taniej. Po tym jak kupowałem dla siebie 048 za 900 zł (detal ok. 1600), ciężko mi było uwierzyć, że wtrysk do 3.0d może kosztować dwa razy taniej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.