Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z silnikiem 4,4. Poleciła uszczelka pod głowicą. Przeprowadzono kapitalny remont silnika łącznie z planowaniem bloku (nowe pierścienie, nowy kompletny rozrząd itd ). Gdy silnik jest zimny- zanim osiągnie temperaturę pracy, pracuje idealnie. Problem zaczyna się w momencie gdy samochód się zagrzeje. Wtedy słychac stuki z rozrządu. Wszystko co udało mi się sprawdzic i jest OK to: ciśnienie pompy oleju, napinacz łyżwy rozrządu. Nie mam pojęcia co to może byc wiec bardzo prosze o pomoc, moze ktos z Was miał podobny problem z silnikiem ( silnik z 1996 roku bez vanosa) lub ewentualnie może macie namiary na jakiś dobry warsztat który mógłby mi pomóc.

Z góry dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
1. Co mowi komputer :?: Nikt z fusow ci nie wywrozy.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

  • Członkowie klubu
Opublikowano
1. Co mowi komputer :?: Nikt z fusow ci nie wywrozy.

Dokładnie :idea: Trzeba przeprowadzić szczegółową diagnozę łącznie ze sprawdzeniem ciśnienia oleju.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.