Skocz do zawartości

520 24v problem, układ chłodzenia, czasami sie grzeje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem ze swoim silnikiem m50b20, od czasu do czasu wskazówka temperatury wychyla się w prawo pod czerwone pole;/, ale po pewnym czasie się uspokaja i wraca, wychyla się zawsze po ostrzejszej jeździe lub gdy np. długo stoimy w korku. I powiem że dzieje się to nie zawsze, przed zimą wymieniałem płyn chłodniczy, odpowietrzane było tylko tym korkiem przy wlewie chłodnicy. Olej jest czysty , takze wykluczam raczej uszczelke pod głowicą. Co to może być?? Visco?? jak sprawdzic czy visco jest dobre?? czy może źle odpowietrzona?? pomóżcie... :?
Opublikowano

visco albo zle odpowietrzona, na poczatek sprobuj podolewac plynu przez jakis czas do zbiorniczka i pojezdzic, jak go wessie to znaczy, ze mial za malo,

 

visco jak dobre to przy pelnym nagrzaniu silnika slychac jakbys mial helikopter pod maska, a jak kreci sie bo kreci to do wymiany

Opublikowano
slychac jakbys mial helikopter pod maska

a mi to bardziej przypomina dźwięk samolotu odrzutowego :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: (hejhopter robi inaczej ;-) )

 

Też stawiam na visco do wymiany.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

tez fakt,

w kazdym badz razie fajne to jest, inne kaszlaki tak nie maja :D

Opublikowano
miałem tak samo , mi pomogło odpowietrzenie układu chłodzenia , zastosuj ten sposób co jest opisany na samej górze w dziale E 34
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
dzięki koledzy za wskazówki:), co do odpowietrzania to chyba u mnie jest ok, bo z odpowietrznika leci płyn, nie ma bąbelków powietrza, tylko właśnie jak się nagrzeje, nie słychać tej wichury pod maską, a wiatrak kreci sie powoli, czyli raczej to na pewno bedzie visco.....? Może doradzicie jakie kupić?? nową podróbkę czy używany oryginał??
Opublikowano

najlepiej to by bylo nowy orginal, chociaz ja osobisice smigam juz dwa lata na viscozie firmy OTSA, helikopter mam do tej pory,

fajny post jest w dziale "zrob to sam" na temat regeneracji viskozy, jak moja padnie to wlasnie w ten sposob bede probowal ja naprawic

 

link do posta viewtopic.php?f=15&t=109481&start=15

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.