Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Niestety mam do wymiany sondę lambda w swoim V8 bo mi podaje złe dane. W związku z tym iż jedna już kuleje raczej zapobiegawczo zdecyduję się na wymianę dwóch .Jakie te sondy polecacie? Zwykłe no name czy bosh z wtyczką bez wtyczki? ile trzeba za to dać?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Najlepiej kup te co miales. W V8 sa 4 lambdy. Kiedys sie dowiadywalem i chyba w ASO bylo to ok. 250zl, ale pewien niestety nie jestem + moglo sie cos zmienic.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Mój mechanik mówi ,że może mi załatwić oryginały do tego modelu i silnika za niecałe 300 zł z montażem za szt wiec to chyba nie wygórowana cena.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To cos pokrecilem. Patrzylem ze 2-3 lata temu. Zadzon do ASO, moze bedzie sie oplacalo.

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano

Oryginalna sonda z wtyką serwisową kosztuje:

Bosch - ok. 400 zł/szt

NGK - ok. 500 zł/szt (i tą bym Ci polecał).

W ASO zapłacisz ok. 650 zł/szt.

Za 300 zł z montażem, to gość Ci będzie sztukował wtykę, co jest moim skromnym zdaniem, przestępstwem, bo wprowadza dodatkowe oporności na przewodach, przez co do komputera dociera nieprawdziwy sygnał, czego dalszym następstwem jest źle ustawiona mieszanka.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oryginalna sonda z wtyką serwisową kosztuje:

Bosch - ok. 400 zł/szt

NGK - ok. 500 zł/szt (i tą bym Ci polecał).

W ASO zapłacisz ok. 650 zł/szt.

Dlaczego polecasz NGK? Czyzby BMW nie montowalo Bosch'a?

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Czy na pewno są 4 sondy? Wedle tego są 2 no chyba ,że pokręciłem coś -http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DE21&mospid=47547&btnr=18_0300&hg=18&fg=10&hl=34
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
To w takim razie w realoem jest blad. Sobie przypomnialem, ze to nie byl ASO w polsce, w ktorym sie pytalem ile kosztuje lambda, dlatego pamietalem 250 ale USD. Edytowane przez mcmt

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Opublikowano
Nie ma bledu. Rysunek jest uniwersalny, dla wielu wersji, a w tabeli nie ma tej czesci.

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

Opublikowano
Czy po wymianie tych sond będę czuł poprawę w jeździe samochodem ? Np obniżone spalanie ,lepsze przyspieszenie/elastyczność. Czasami auto po odpaleniu mi przgasa bądź gaśnie całkowicie (tylko Pb), poprawi się z nowymi lambdami?
Opublikowano
Po odpaleniu sondy nie są dogrzane i mają mały wpływ na równą pracę silnika. Regulacja biegu jałowego to przede wszystkim silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i przepływomierz.
Opublikowano
sonda Bosch cena max 300pln

Za 300 zł, a nawet trochę mniej kupisz sondę Boscha nr 0 258 986 505, ale wtykę musisz sztukować. Bosch nr 0 258 003 475 w wtyką oryginalną kosztuje ok. 400 zł.

Opublikowano
sonda Bosch cena max 300pln

Za 300 zł, a nawet trochę mniej kupisz sondę Boscha nr 0 258 986 505, ale wtykę musisz sztukować. Bosch nr 0 258 003 475 w wtyką oryginalną kosztuje ok. 400 zł.

z końcówką 505 to kosztuje 200pln a 475 300pln

Opublikowano
Po odpaleniu sondy nie są dogrzane i mają mały wpływ na równą pracę silnika. Regulacja biegu jałowego to przede wszystkim silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy i przepływomierz.

 

 

Źle opisałem sytuacje bo auto nie przygasa , obroty nie falują i auto nie popierduje. Po prostu czy zimne czy ciepłe zdarza się ,że odpalam silnik wchodzi na obroty stabilizuje się i po 1 sekundzie gaśnie. Rekordowo to tak miałem 4 razy pod rząd. Po zmianie paliwa na Shell Vpower tez raz mi się tak zdarzyło. Podłączenie do komputerka wykazało tylko błąd sondy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.