Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam.mam pytanie odnosnie sprzęgła i obrotów silnika..minowicie jak wciskam gaz(mokra nawierzchnia)na pierwszym biegu tak troche więce ale nie do odcinki to koła buksuja i jak zapne szybko drugi bieg następnie szybko trójke to obroty wskazują jakby koła sie cały czas kręciły w miejscu silnik też tak głośno sie zachowuje a jak wrzuce szybko czwórke to już sie troche muli i zaczyna dopiero przyspieszać tak troche.czy to możliwe że 2.5litra ma tyle mocy??to mi tak wygląda jakby sprzęgło nie odbijało,i tak lekko śmierdzi..takim jakby przypalonym sprzęgłem,..mam nadzieje że sie dobrze wysłowiłem i że mnie zrozumiecie.z góry dzieki za jako kolwiek odpowiedź
Opublikowano

Wbij dwojke, zlap moment jak kola maja przyczepnosc no i gaz do oporu, na suchej nawierzchni nawet 2.5 nie zerwie przyczepnosci bez strzalu ze sprzegla. Wyczujesz moment jak sprzeglo ma uslizg i obroty wskakuja wyzej. A Twoim sposobem popros kogos zeby obserwowal kola jak masz watpliwosci czy czujesz gume lub sprzeglo.

Pozdro

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak swapowałeś silnik to może źle zostalo ustawione wstępne ustawienie siłownika??? Wbrew pozorom jest to ważny parametr który ma ogromne znaczenie dla twalości sprzęgła. Jak śmierdzi sprzęgłem to raczej znak że jest coś nie tak i trzeba zajrzeć co się dzieję No chyba że upalasz dużo gumy i po tym Ci się slizga...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.