Skocz do zawartości

BMW e32 730i faluja obroty pali duzo->Przeplywomierz?


yankee

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie chcialbym sie przywitac. Łukasz aka yankee z Warszawy.

E32 kupilem za namowa dziewczyny gdyz chcemy zaczac przygode z ta marka. Ale chcielismy zaczac od tanszych modeli aby sie nie rozczarowac.. Moze to i glupie=]

Mam pierwszy problem. 3.0 m30 powinno palic w granicach 20 litrow gazu po miescie przy normalnej jezdzie do 3200tys obr..

Moja na gazie (niestety gaz) kreci sie tylko do 4k i trzeba ja dusic to sie wkreci wiecej. Na benzynie obroty faluja niewiele ale zawsze, w sensie nie sa rowne. raz jest 600 raz 900. Wyczytalem z forum ze to powinna byc przeplywka* czy to prawda? Niechcialbym kupywac jej na darmo.

Jakiej opinie chlopaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to w takim razie to nie przeplywka bo przy zwyklym gazie przeplywka nie odgrywa zadnej roli jedyne to moze najpierw sprawdz czy po strzale jej nie pokrzywilo w srodku i czy czasem nie jest przymknieta co powoduje mniejszy przeplyw powietrza :) a tak pozatym to zaczalbym od regulacji gazu i jakiegos gazownika :) zaplacisz grosze a bedziesz pewny ze gaz jest dobrze wyregulowany :) jak ja kupilem swoja to sie wkrecala do 2tys obr i nic wiecej dlatego od razu gaz byl wyciagniety :) jednak co PB to PB :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
wiram mam BMW318is i mam problem w falowaniem obrotow :( czytalem wypowiedzi na orum ale tego jest tak sporo ze nie znalazlem tego co bym chcial :( a miaowice moja bryka nierowno pracuje obroty faluja od 1000 do prawie zera ale nie zawsze ma takie napady zalezy od dnia nieraz jest to na zimnym silniku nieraz na cieplym, jeden dzien jezdzi normalnie a na drogi obroty faluja caly czas :( wymienilem silniczek krokowy nie pomoglo wymienilem wszystkie uszczelki naa dolotowym rowniez nie pomoglo sprawdzilem wszystkie weze nie ma zadnych uszkodzen . co dziwniejsze gdy zapale swiatla i radio obroty faluja jeszcze bardziej i przygasaja swiatla :( pomocy ktos moze zna tego przyczyne ??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Bez rzetelnej diagnozy można tylko wróżyć z fusów. W zagazowanym M30, żeby jeździć bezawaryjnie należy wymieniać świece i wykonywać regulację zaworów co 10000km. Oprócz tego falowanie obrotów i podwyższone spalanie spowodowane może być niesprawną sondą lambda, zepsutym lub źle ustawionym TPS,em. W pełni niesprawny przepływomierz to norma przy zwykłym LPG, ale też na to są sposoby...

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.