Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam taki problem w bmw e46 316i 2002r ze w instalacji lpi gaz kiedy jade i mam powyzej 3000 obrotów i zwalniam nie wciskając sprze gła kiedy wskazówka spada poniżej 3000 obrotów to przełancza mi sie na chwilę z gazu na benzyne ,zaś kedy wciskam sprzęgło to nic sie nie dzieje gazownik z tym nie daje rady i jeszcze jeden problem gdy mam około 3,500 obrotów to szarpie ale często jak jade pod górkę
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W/g mnie masz dwa problemy - jeden to elektryka a drugi to pompa,która już sobie nie radzi ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gaz.

Jakby co to służępomocą.

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
W/g mnie masz dwa problemy - jeden to elektryka a drugi to pompa,która już sobie nie radzi ze zwiększonym zapotrzebowaniem na gaz.

Jakby co to służępomocą.

 

 

Pozdrawiam

A jaką pompę od gazu kolega ma na myśli?? :shock:

Wg mnie masz coś spaczone z podciśnieniem i reduktor ma za duże spadki ciśnienia - ale ja się nie znam :duh:

Opublikowano

Panowie-ręce mi opadają - "bemka30" ma instalcję LPI wyprodukowaną przez holenderską firmę VIALLE i domniemam,że jego samochód został sprowadzony właśnie z Holandii lub Belgii - bo tam jako nowy samochód został na pewno w nią wyposaąony.

Instalacja ta to V generacja - wtrysk gazu w fazie ciekłej.Nie ma tu reduktora - wie i płyn chłodniczy nie ma nic do rzeczy.

W zbiorniku gazu znajduje się pompa gazu i elektronika,która w zalezności od modelu jest wewnątrz zbiornika lub na zbiorniku.Przewodami elastycznymi(a nie miedzią) gaz doprowadzany jest do tzw. regulatora ciśnienia a z niego gaz wędruje do wtryskiwaczy gazowych z których w fazie ciekłej wtryskiwany jest do komory spalania.Pompa w zbiorniku tłoczy gaz pod ciśnieniem - na wyjściu ma około 10-12 barów w zalezności od kilku różnych czynników.

Sądząc po roczniku samochodu kolegi bemka30 ma LPI 6.4 - czyli już nowy typ pompy z elektroniką na zbiorniku - okrągły aluminiowy dekiel.Wtryski powinny być koloru "fiolet".Z ciekawostek tej instalacji - wykresy z hamowni pokazują nieznaczny wzrost mocy silnika na LPG w porównaniu z PB.Instalka dedykowana do konkretnych madeli danych marek - bez zadnych regulacji - nie ma takiej możliwości.

bemka30 napisz skąd jesteś to coś pomyślimy na ten Twój problemik :D

Opublikowano

Witam mieszkam koło Legnicy instalacje mam http://www.elpigaz.com/?p=pl/menu/3c/3/index problem mam taki że szarpie przy 3,500 tyś obrotów przy jezdzie pod obciazeniem przełancza sie z gazu na benzyne jak mam obroty powyzej 3000 tys i gdy nie wcisne sprzęgła przy zwalnianiu to gdy spadnie ponizej 3000tys wtedy następuje przełączenie z gazu na benzyne jak wcisne sprzegło to jest ok i jak dodaje gazu to tak jak by sie dławił na moment ale to przy ruszaniu z miejsca

obieg mam podłączony pod obudowe termostatu w górne wyjscie i w węza który idzie z silnika do dodatkowej pompy wody takzwanej wspomagajacej znajdujacej sie koło filtra powietrza silnik n42 gazownik z tym nie moze sobie poradzic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.