Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam następujący problem w swojej E65. Kiedy odpalam auto przez parę minut do czasu nagrzania się silnika do normalnej temperatury pracy słychać niepokojące cykanie. Nie jest to jakiś przeraźliwie głośny dźwięk lecz jest słyszalny. Kiedy silnik się nagrzeje cykanie znika. Po podpięciu do kompa i diagnozie poprzez Inpe wyskakuje błąd związany z krzywką wałka rozrządu. Dodam, że ostatnia wymiana oleju była robiona jakieś 15tys km temu. Pytanie brzmi czy wymiana oleju może coś poprawić czy należy zabierać się do rozbierania głowicy. Dodam również za mam minimalny wyciek oleju z pod uszczelki głowicy, jest on naprawdę znikomy ale może ma to jakiś związek. Nie znam się na tym proszę o jakąś rade albo adres dobrego warsztatu który mógłby dokładnie zlokalizować usterkę. Jest to o ile się nie mylę silnik N62. Może ktoś spotkał sie z podobnym problemem. Ciekaw jestem też jak wygląda wymiana tej krzywki oraz z wymianą jakich elementów się wiąże aby wszystko było jak należy. Auto ma w 100% oryginalny przebieg 158tys. km. Proszę o pomoc.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jesli wyskakuje błąd to nie krzywki tylko czujnika wałka rozrządu i wskazuje którego bo jest ich 4. A cykanie :?: Proponuję sprawdzić poziom oleju.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
Poziom oleju jest odpowiedni czyli prawie full. Natomiast co do błędu to postaram się jutro podpiąśc interfejs i napisze jak dokładnie brzmi ten błąd. Po przetłumaczenie tego błędu napewno było w nim słowo krzywka. A wracając do oleju to ma w tym przypadku jakieś znaczenie jego stan zużycia?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam

Mam taki sam problem w swoim bmw e65 dotyczący niepokojącego cykania w silniku.Mam pytanie do kazik e65 jak zakończył się twój problem z autem, co okazało się uszkodzone i co wymieniłeś ?

Z góry dziękuję za odpowiedź

  • 1 rok później...
Opublikowano
Odswierze temat. Mam podobny problem (w e60) na poczatku stukanie było delikatnie slyszane przy zimnym silniku. Teraz słychać je cały czas, a dokładniej od wymiany oleju. Wlalem castrol edge 0w30. Pomijam fakt ze zjada litr oleju na 1000km. czy ktoś wcześniej zdjagnozowal to cykanie?
Opublikowano
Oby tylko uszczelniacze. Okaże sie zaniedlugo jak mechanik ściągnie pokrywę. Ale bardziej mnie niepokoi to cykanie. Dolać litr oleju na 1000km to jeszcze nie są ogromne koszta
Opublikowano
Zdjęcie pokrywy zaworów nic Ci nie da. Jak bierze olej i puszcza biały dym z rury to na 100% uszczelniacze. Zwłaszcza w tym silniku - to klasyczna awaria. Mnie by denerował dym z rury i uciekajacy olej w takim aucie. Kosz to około 5tyś. Zależy też czy ze zdjęciem głowicy czy nie. A stukają ci pewnie vanosy.
Petrolhead
Opublikowano
Uszczelniacze to przypuszczałem. A te stukajace vanosy to początek jakiejś grubszej awarii, czy można z tym jeździć bez niczego?
Opublikowano
Raczej prędzej bym się zajął uszczelniaczami niż vanosem. Jak pod kompem nie pokazuje błędów to wg mnie trzeba to olać. Mnie też czasami stuka ale nie przejmuję się tym.
Petrolhead

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.