Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

wreszcie chyba doszedłem co jest z moim bmw318i m10 1987 z wtryskiem paliwa :D że falują obroty.

Jednakże nie wiem jak ta część się nazywa i proszę Was o pomoc. Sprawa jest taka: przy silniku krokowym w lewą stronę jest coś wielkości silnika krokowego do czego dochodzą 2 wężyki z podciśnieniem i wtyczka. Nie jest to ten zawór który jest bliżej czujników temperatury z przodu silnika tylko element, który jest mniej więcej w połowie pomiędzy krokowym a czujnikami temperatury. Odpowiada moim zdaniem za obroty na biegu jałowym.

Jak to się nazywa aby znaleźć to na allegro lub gdzieś indziej.

 

Dzięki,

Sławek

Opublikowano
Obroty zrobiłem - okazało się, że to ustrojstwo to drugi zawór regulacji obrotów biegu jałowego. Jest on zgrzewany a nie skręcany i po 23 latach po prostu lekko się odkształca i dostaje lewe powietrze. Ponadto w tym zaworze jest śruba, która otwiera i zamyka przepływ powietrza w zależności od temperatury i z biegiem czasu zaczyna szwankować - szczególnie jeśli dostanie lewe powietrze od odkształcenia się obudowy. Obecnie mam wszytsko wyczyszczone, zaciśnięte ponownie i chodzi dobrze. Minimalne falowanie raz na jakiś czas się zdarzy ale to - jak powiedział mechanik już taki urok jak autko jeździło na gazie wcześniej.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Ja mam podobny problem tylko u mnie jest tak,że gdy go odpalam z rana to przez dwie do trzech sekund chodzi super a potem gaśnie,znowu go trzeba odpalać i dawać gazu ale gdy troszeczkę dam gazu ponownie gaśnie dopiero jak dam więcej gazu to chodzi jak ponownie spuszczę żeby sam chodził na wolnych to znowu gaśnie dopiero jak się rozgrzeje to chodzi super lecz denerwuje mnie jeszcze to,że gdy na rozgrzanym silniku dam choć troszkę gazu to gaśnie trzeba dużo gazu dawać żeby ruszyć,mechanik powiedział,że to przepływomierz a co wy o tym myślicie??? Może mi ktoś pomoże, to bmw e30 318 m10 coupe pozdrawiam.
Opublikowano

Witam

 

Spróbuj odłączyć przepływomierz i zobacz jak wtedy odpali, czy będzie chodził. Czasem takie dziwne objawy powoduje tez uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej, który daje informacje do komputera (zakładam, że masz wtrysk, a nie gaźnik).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Tak dokładnie mam wtrysk 1,8 spróbuje odłączyć przepływomierz i zobaczę jak będzie, chodził dzięki za podpowiedz wiesz wole się poradzić kogoś kto ma bmw niż żebym miał się wykosztować u mechanika bo pewnie by mi krzyknął z 300 za to wszystko,dzięki wielkie pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.