Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam zwracam sie do was z prosba o pomoc mianowicie poczulem ostatnio w aucie na postoju przy zapalonym silniku zapach ropy gdy podnioslem maske zauwazylem ze kapie lekko przy pompie dokladnie nie zlokalizowalem wycieku a gdy odjechalem samochodem i wyszedlem zobaczyc czy jest jakas plamka pod okazalo sie ze jest i to duza okolo 20 cm srednicy przez 10 min postoju auta. Wie ktos cos na ten temat jak to naprawic i jakie sa mnie wiecej koszty????
Opublikowano
Moze ciec z wielu miejsc a mianowicie z wezyka przelewowego z pompy lub z pod nastawnika pompy wtryskowej i wezyka zasilajacego.Jak zapala z rana :?:
Opublikowano

Jesli masz taką morzliwosc to sciagnij górną pokrywe jest przykrecana na 4 srubki na imbusa rozmiar 5.pod pokrywa są wtryski zobacz werzyki gumowe czy są dobre te kture idą od wtrysku do wtrysku.Możliwe ze włwsnie tam ci cieknie

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Zlokalizowalem wyciek ale niewiem jak nazwac ta czesc mysle ze to nastawnik wyglada mniewiecej w kwadracie przy pompie tak jakby klapka :P A i jeszcze jedno zauwazylem pecherzyki powietrza w werzyku odchodzacym od filtra paliwa ktos wie co jest tego przyczyna?????
Opublikowano

Witam

 

Tak jak pisałes cieknie z pod nastawnika .Pod nastawnikiem są dwie gumowe uszczelki jedna pod pokrywką nastawnika przykrywa ona czesc elektroniczną druga zaś niżej przy gładzi stykowej z pompą wtryskową.Można zmienic to samemu ale musisz zdemontowac kolektor ssacy jest on przykrecony na 12 nakretek i dwie podpory znajdujace przy filtrze oleju.Jest z tym troche zabawy i jesli tego nigdy nie robiłes możesz miec problemy ,trudo jest trafic nastawnikiem na wałek w pompie.

 

Radził bym podjechac do pompiarza bo z reguły bywa tak że jak cieknie z pod nastawnika to zacznie nie długo ciec zpod rozdzielacza i z innych czesci pompy wtryskowej .

 

Oczywiscie mozesz spróbowac zrobic to w własnym zakresie chodzi mi o uszczelki pod nastawnikiem koledzy napewno doradzom jak to zrobic krok po kroku.POZDRAWIAM

Opublikowano

Dzieki wielkie

Wiesz jednak polece do mechanika bo dla mnie to zielony temat i nie chce czegos zepsuc:///

A co do tych pecherzy wiesz co to moze byc czyzby cos z filtrem paliwa?????

Opublikowano

Moze ale nie musi.Mechanik spewnoscia sobie poradzi z tą usterka tylko radził bym ci od razu uszczelni całą pompe wtryskową.

 

pozdrawiam

Opublikowano
A teraz to juz dopiero kaszana nie wiadomo skad zaczela gasnac ujade z 2km po pierwszym odpaleniu i gasnie wprawdzie nie zawsze ale zdaza sie jej dzis akurat zrobila to 2 razy i pozniej bylo normalnie. Trace sily powoli a nie mam za bardzo czasu na to zeby ja odstawic do mechanika;/ Co moze byc przyczyna?????? dodam w werzykach pecherze z pompy leci jak lecialo.
Opublikowano
Przy pierwszym odpaleniu z rana reaguje na dodanie gazu :?: Trudno dokładnie powiedziec gdzie pobiera powietrze.Pompka elektryczna w zbiorniku pracuje. :?:
Opublikowano
Reaguje reaguje ale wiesz dzis pojechalem do pracy i z pracy i przez 40min jazdy nic sie nie dzialo tzn nie gasl ale rano jak wstalem odpalilem go na 10-15 min pochodzil na wolnych i przy wyjezdzaniu z pracy zrobilem tak samo i jest ok . A pompka nie wiem a jak to sprawdzic??????
Opublikowano

Pompka znajduje sie pod tylnia kanapą a pod kanapą zobaczysz metalową czarną pokrywke pod nia znajduje sie pompka w zbiorniku.Po przekreceniu kluczyka na zapłon powinna chodzic pompka powinienes ją słyszec .A jesli nie to sciągnij weżyk przy filtrze i przekrec kluczyk na zapłon powinna leciec z niego ropa.

 

pozdro

Opublikowano

A wiec robie podsumowanie mojego postu i tego co w nim zawarlem. Problem rozwiazany a przyczyna byla mianowicie taka pompka w zbiorniku tak jak mowil kolega za co dziekuje serdecznie filtr paliwa, wezyk od przelewu no i uszczelka pod nastawnikiem koszt wymiany 706 zl ale w cenie robocizna zalezy od mechanika moj wziol 250zl poniewaz zeby wymienic sama mala uszczeleczke pod nastawnikiem trzeba zdjac kolektor ssacy a to nie malo roboty no i podlaczenie pod komputer 50zl. Takze jak bedziecie mieli objawy podobne do moich to macie rozwiazanie no i zblizony kosztorys.

pozdrawiam.

Opublikowano
Nie wiem czy byłeś przy zdejmowaniu kolektora ale jak mi wymieniali nastawnik to zdjęcie to jakieś 15-20 min. podobnie założenie. Gość, który to robił miał o tym pojęcie ale jeśli robiłeś to u mechanika to on też powinien mieć. Więc jeśli zapłaciłeś 700 zł za wymianę uszczelki to nie jest to mało. Ja za wymianę nastawnika na regenerowany zapłaciłem 800zl łącznie z robocizną i ustawieniem, nie pomogło niestety wieć dorzuciłem 500zl i wstawili nowy, w sumie wyniosło mnie to 1300zł ale mam nowy nastawnik.
Opublikowano
Kolego WERT kolega 525 tds napisał ze zapłacił 706 za pompke i uszczelki a robocizna w cenie.Jak dla mnie cena zadowalajaca.
Opublikowano

Moze dla jasnosci podam caly kosztorys:]]]

Pompka - 310zl

Filtr -60zl

Przewod przel. - 6zl

Robocizna - 280zl (tu sie pomylilem bo napisalem 250zl)

Podlaczenie pod kom. - 50zl

W moim przypadku pomoglo i jest ok mialem tez male problemy z odpalaniem na Cieplym pozniej w sumie to tez na zimnym ale widac ze przyczyna byla pompka w zbiorniku.

Pozdr.

Opublikowano
Pompke kupiłes reazem z pływakiem czy osobno bo cena wprowadza troche w zakłopotanie. :shock: :?: :cool2:
Opublikowano
Przykro mi ale nie odpowiem Ci na to pytanie bo sam nie wiem poniewaz odstawilem w sobote a w pon odbieralem i wiesz robili tak jakby za moimi plecami ale chyba bez bo wtedy bylo by drozej czyz nie??????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.