Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Sprawa moze banalna, ale jest to czeste remedium na nierowna prace silnika M44, wibracje i falujace obroty. Zajmuje 15 minut.

 

1. Zdejmujemy gume laczaca przeplywomierz z przepustnica (2 obejmy)

2. Tak wygladaja przepustnice - pierwsza otwiera sie gorna, po mocniejszym dodaniu gazu - dolna.

 

http://img5.imageshack.us/img5/580/dsc03326w.jpg

 

3. Do czyszczenia uzylem srodka do czyszczenia hamulcow, a nastepnie wd40. Nada sie tez np. benzyna ekstrakcyjna.

4. Odkrecamy krokowy (Torx t30) i uwazamy zeby nie uszkodzic zielonej uszczelki.

 

http://img208.imageshack.us/img208/5407/dsc03327r.jpg

 

5. Myjemy ruchoma zapadke w srodku, dalem tez wd40 i troche nia poruszalem.

 

http://img62.imageshack.us/img62/3280/dsc03328r.jpg

6 Skrecamy wszystko i gotowe.

Mam nadzieje ze pomoze to komus uporac sie z kaprysnym isem.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Mam silnik m42, moge spokojnie też to wykonać? Nie dokońca wiem jakie są różnice między silnikami prócz rocznika ;P:?:
Opublikowano
Nie mialem najmniejszego powodu zeby ja odkrecac. A zamiast narzekac i negatywnie komentowac czyjas prace kolego - moglbys albo zrobic to sam, albo powstrzymac sie od komentarzy. Ale to forum po raz kolejny udowadnia ze latwiej po prostu skomentowac czyjas prace samemu nie robiac nic. Pozdrawiam
Opublikowano
a u mnie też gładko pójdzie jak mam m43 1.6 i jakie narzędzia potrzebuje ( a poza tym czy taki lajik jak ja da rade umiem tylko zrobić podstawowe rzeczy a przy silniku poza wymianą świec w fordzie escorcie nie gmerałem) ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.