Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich proszę o pomoc a dokładnie o rade mianowicie e30 kupię na pewno planuje kupić 1.6 ze względu na opłaty ale 1.6 to może mieć mój ojciec ja chcę czegoś więcej a 3.0 V8 wydaje mi się idealne mocy wystarczająco (dla mnie) spalanie w granicach rozsądku i oczywiście piękne brzmienie V8 ale czy warto pakować się w coś takiego bo nie wystarczy kupić auta i silnika co z resztą ile mniej więcej by to kosztowało licząc że mam już e30 chciałbym się dowiedzieć ile wyniosą koszty : silnika ,zawieszenia ,okablowania itp. czekam na odpowiedzi z góry dzięki wszystkim
Opublikowano

Na sztuke da rade zrobic calosc za 6 tys

ale jak ma byc dobrze dolicz okolo 5 tys na zawias i 2 na hamulce

3,0 nie warto lepiej 3,5 :cool2:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A czemu nie 2.8 który ma niewiele mniej mocy i są mniejsze koszty swapu. Jak dla mnie to jak już miałbym mieć v8 to bym szykał 4.0 lub 4.4.
Opublikowano

ale m30b35 mozna wyrwac za grosze i jest to silnik raczej pancerny

2,8 to m52 na aluminiowym bloku latwo go przegrzac i ogolnie ta jednostka niejest wytrzymala przy ostrej jezdzie

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ale jak na co dzien to lepiej swapować chociażby m50b25. też ma 192, ale żeliwny blok i nie jest tak awaryjny. A o wiele łatwiejszy w swapie niż v8. Ale decyzja i tak należy do Ciebie.
Opublikowano

z 6 cyl. opcji

jeżeli chcesz mieć rakietę turystyczna to wsadzaj M52Tu - bi vanos - jest wielu przeciwników bo to delikatny sprzet ale przebieg momentu obrotowego jest na prawdę super.

jeżeli chcesz mieć rakietę "bardziej" wyczynową, czyt. odporniejszą to M50

M52 ma alu blok i trzeba o niego bardziej dbać. Zwłaszcza jak wsadzisz z podwójnym vanosem. Oznacza to ze na zimnym starcie zadnego katowania. Dopiero jak złapie temperaturę pracy. Fakt możesz od razu ale tak traktowany silnik szybko się skończy.

 

Jeżeli wolisz jednak V8 to polecam min 4.0 ponieważ szybko stwierdzisz (a wiem po sobie po swapie na 2,8 bivanos) ze trochę za szybko się do tej mocy przyzwyczaiłeś :)

 

Jeśli chodzi o bazę to postaraj się kupić budę z wentylowanymi hamulcami z przodu i z tarczami z tyłu. Wtedy unikniesz wymiany hamulców.

Uwielbiam stare kwadratowe trumniaki ze stajni BMW i jeżdżę E30 z wyboru a nie z przymusu!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.