Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moim autem po rozgrzaniu silnika, zaczyna robić się "zamulona" mianowicie obroty wolno wkręcają się lub nie wkręcają się powyżej 2,500 obrotów i trzęsie silnikiem. Auto jest bez gazu, olej i filtry wymienione, jedynie ostatnio wymieniane były uszczelki na klawiaturze. Problem pojawił się po wymianie tych właśnie uszczelek. Mechanik powiedział ze może to być wina filtra paliwa, który zresztą wymieniłem ale to nic nie pomogło. Nie jest to moje pierwsze BMW ale pierwszy raz mam taki własnie problem i nie wiem jaka moze byc tego przyczyna.

Proszę o jakieś wskazówki i rady.

Opublikowano

Witam

 

Jeśli objawy pojawiły śie po wymianie uszczelek pod klawiatura to ściagnij pokrywe silnika i sprawdz czy nie jest rozłączone jakieś podciśnienie lub któraś z wtyczek jest nie zapięta tak jak powinna.

 

pozdrawiam

Opublikowano

Do póki ssanie jest włączone to silnik pracuje na odpiętej przepływce, jak ssanie się już wyłączy to automatycznie silnik gaśnie.

Pod klawiatura wszystko jest sprawdzone wszystkie połączenia, kostki są dobrze zrobione.

Na komputer jeszcze nie podpinałem, wiec dokładnie jeszcze nie wiem czy wszystko dobrze jest z sondą ale jakby była walnięta to spalanie wzrosłoby mi a spalanie mam bez zmian.

Opublikowano
Mam podobny problem tylko że na zimnym silniku .Jak jest zimny to nie chce sie wkrecac a jak złapie temperature to jest ok.I cieszko pali na ciepłym silniku.
Opublikowano

Cze mam podobne objawy, ale:

tylko wtedy gdy jest duża wilgotność powietrza

zotawię autko gdzieś na zaśnieżonym parkingu i ostygnie.

 

Jak stoi w garaży to wszystko jest ok.

Ja podejrzewam, że to jakiś problem z elektryką:

Podłączenie przepływki

Podłączenie lambdy

Kable od kompa sterującego

 

Byłem na kompie i nic nie znaleźli ( silnik rozgrzany) muszę pojechać kiedy będzie padać i podłączyć kompa po kilku godzinach.

Ja osobiście stawiam na lambdę w moim przypadku, a właściwie jej grzanie.

 

Mułowaty staje się od zejścia z niebieskiego pola do pionu wskazówki. Potem ok.

Jak coś ustalisz daj znać, bo problemy powiązane są.

 

Sebastian

BMW i V8 to idealne połączenie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.