Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam BMW 316 (1994r.) z silnikiem M43 i problem tkwi w braku iskry.

Moduł zapłonu zmieniony, sterownik rownież, opór czujnika położenia wału korbowego 1,2 kOhma.

Niedawno zdemontowany został immobilizer, ale autko jeździło bez problemu. Do czasu.

Nagle samochód przestał kręcić - naprawiony został rozrusznik. Samochód z warsztatu został wypuszczony bez grama cieczy w chłodnicy i przejechał ok 15km.

Teraz kręci i co 10 próbę odpali. Szukałem takich wątków na forach, ale wszędzie sprowadza się do wadliwego działania immobilizera.

Z góry dzieki za jakiekolwiek wskazówki jak można naprawić ten problem.

Opublikowano
Hej,mialem podobny problem tez nie mialem imm..... ale jak sie okazało zostały pozostalosci po nim i to mi sprawiało ze odcinalo mi napiecie na pompe paliwowa.Po usunieciu tego i przywroceniu do stanu pierwotnego autko dzialalo bez problemu.Ale jesli u Ciebie niema iskry to moze cos z cewka,modułem ew.czujnikiem?Najlepiej jak juz odpali to podjedz pod kompa
Opublikowano

Problem został naprawiony. Opiszę jak to zrobic dla tych, którzy mają ten sam problem.

Auto po wymontowaniu immo jeździło do pierwszego rozłączenia akumulatora.

Po podłaczeniu go zablokowało komputer sterujący i odcinało moduł zapłonu.

Usługa odblokowania kosztuje 100zł i dla tych, którzy mieszkają we Wrocławiu polecam serwis przy ul. Gałczyńskiego.

Następnie przed podłączeniem komputera należy z wiązki usunąć przewód nr 81, aby ponownie nie zablokować komputera. (na sterowniku firmu Bosch każdy rząd PIN-ów jest oznaczony).

Temat można zakończyć. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.